maanantai 1. huhtikuuta 2013

P.L.A.N.S

Nonni toinen postaus tänään, mä olen aktiivinen :3 Okei, tylsistynyt! Vaikka Milla on maailman parasta juttu seura niin se on kuulkaa hidas kirjoittaja! No joo en mäkään mikään nopein vastaaja ole :) Mulla on Millaa ikävä! Ja Iitu,Indiä ja Hippua! Tää ei oo ollenkaan kivaa :( Mut joo asiaan...

Kävin tänään Minnalla ja Wilmalla <3 Minna on paras! Tooosi hauska ihminen, jonka kanssa vois jutella vaikka tuntikausia. Ymmärtäväinen ja huumorintajuinen =) Ihan niinku Wilmakin ;) Tytär on ku mammansa! Meillä oli kivaa, söin pitkästä aikaa mutakakkua ja vaniljajäätelöä ja se oli taivaallista nimimerkillä kokenut ja vaativa ruokakriitikko :3 Jeps, sovittiin kaikenlaista mm.hallilla käymistä ens viikolla ja et meen huomenna moikkaan Wilmaa =) Käytiin lenkillä ja Wilma oli tosi nätisti, lukuun ottamatta jäällä oloa, hei hei korvaset... No kyllä se lopulta tuli. Huomenna treenataan näyttelyitä varten! Mut joo Wilmasta ei tuu näyttely puudelia vaan kovanluokan käyttökoira! Se on mun oma pieni agility muruseni, sillä siinä tytössä on potentiaalia! Trust me... Treenailtiin pöydällä oloakin ja mä toimin tuomarina voi, voi... Minna heitti mut ystävällisesti vielä kotiinkin ja mä oon saisse apukuski!

Lauantaina hevosmessut! Jippii... Ensin ei pitäny ees mennä,mutta Milla muutti mun mielen. Hei, hei rahat! Just kun olin säästäny :'(

Äh... en keksi enään mitään. Torstaina meen vahtiin Danaa ja keskiviikkona vielä moikkaan kai sitä ja treenitkin kai Kaislan kanssa? Tiiän huomenna lisää :) Ei kai mulla muuta? Ai niin olen nyt TAMSKin jäsen ja meidän karsinta ilmoittautuminen on mennyt perille! JEES!


1 kommentti:

  1. Ha ! Hidas kirjottaja vai ? Kai ny kun mää kirjotan viesteistä kilometrin kokosii ja sää kahen lauseen ! ;) I miss you too! :)
    Upillakin on joskus aluks : Bye bye korvat ! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)