torstai 25. huhtikuuta 2013

Shoppailua


No jos nyt kuitenkin ekana iloisempiin aiheesiin! Oltiin eilen Adan kanssa shoippailemassa :3 Ruskon lemmikkipalvelu koiranpäiviä varasto myymälässä! Mukaan tarttui, vaikka mitä ja enemmänkin olisi tarrtunut jos mulla olisi yhtään huonompi itsekuri :) No mentiin bussilla ja vastassa kaupassa oli mukava ja avulias Päivä, tunsin mätseistä! Näytin mun upeen ostoslistan ja sainkin melkein kaiken tarvitsemani :3 Kun oltiin kassalla ja mä olin tottakai hypissä Ticosta,Romeosta,Wilmasta,Frdosta jne... Niin se sanoikin että noi munkin koirat tartti joskus viikonloppusin hoitajaa! No...minä tottakai kysyin,että mulla on silloin tällöin viikonloppusin aikaa, että... Sitten Päivi anto ton korttinsa ja minä jätin yhteystietoni ;) Paluu matkalla Ada rupesi kiukuttelemaan ja multa palo pinna, kun oli hirveesti kannettavaa... No onneksi eräs ystävällinen nainen tuli auttamaan ja otti mun painavan kauppakasin ja minä Adan syliin...noloa oli xD

"Vauhdikkaita muistiinpanoja!" Mun ja Wilman agilitypäivyri



Hirvee kasa kanaliuskoja ;)

taas uusi näyttelyremmi, pehmeää toi naru :)

Vinkuva ankka (toivottavasti kestävämpi,kun edellinen)

Barffaus esitteitä ja VIPstoren kuvasto..

2x jtn metwursti pötkylän tyyppisiä

käyntikortti...
Hinnasto:

Päivyri: 9,90e
kanaliuskat: 6,90
näyttelyremmi: 5,50e
vinkuankka: 2,50e
esitteet&kuvasto: 0e
pötkylät: 0,50e/kpl
4 hoitokoiraa: 0e

yhteensä: 24,50e

Tiistaina uusiksi, kun on sima ja munkki tarjoilu ;)

6 kommenttia:

  1. HUOM! Multa jää viikonlopun mätsit väliin, koska mun ihana isä yrittää pilata mun elämän! :)

    (juu...positiivisesti)

    VastaaPoista
  2. Meinaatko sä ottaa tampere kvseen valkosen näyttelyhihnan?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meillä on nyt 2xerilaista valkosta hihnaa ja sit on yks ruskea hihna. Musta tolle ei sovi ollenkaan niin juu enköhän mä ton uuden ota. Mukavan tuntunen kädessä! Kunpa siihen voisi lisätä jotain nättejä esim.sinisiä helmiä :-/

      Poista
  3. Kantsii kattoo vähän minkä värisen hihnan ottaa, sekin on tosi tärkeetä et on oikeenvärinen hihna. Mä käytän aina mustaa/tummanruskeeta bichonilla, koska sen hihnan pitää selkeesti olla eri värinen kun koira :D

    VastaaPoista
  4. Tuomarit saattaa huomauttaa ihan pikku asioista :D

    VastaaPoista
  5. Niin no...onneksi nää ei oo mulle mitenkään elämä ja kuoleman kysymys,kun en muutenkaan oo innostunut näyttelyistä vaan vähän erilajeista. Kokemuksen kartuttamiseksi on tämäkin koettava,mutta toki vinkit on tervetulleita :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)