keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Dana&Wilma



Tiistaina olin kouluttamassa/vahtimassa Danaa. Lenkitin sen ja treenattiin niitä temppuja mitkä se jo osaa ja mielessä on pysyneet! Harjoteltiin myös uusi "sivu" ihan vain huvin vuoksi :) Kivaa oli ja tienasinkin neljä euroa! =) Eipä muuta..aika unelias tunnelma oli treenien jälkeen :D Eipä muuta annetaan kuvien kertoa lisää:

"Sivu" (tässä kuvassa ei näy katsekontaki)

Väsähti? Eihä me olla treenattu ku 30min?!

Juu´u umpiunessa on...

Tänään olin taas käymässä Wilma luonna :) Se on jo niin iso mun pieni =') Ihanaa et ne lonkka kuvatkin tulee jo ens kuussa ja 3.5 on polvien kuvaus! No mutta.. menin busseilla ja tällä kertaa avain....oli mukana :D Treenattiin sillä RC:n n.1m putkella ja loistavaa! Tokoa otettiin ja tajusin, että en mä vaan osaa olla tarpeeks vakuuttavan tiukka ei oo yhtään mun tyyliä... Ei Wilma sitä tajua, kun normaalisti oon tosi positiivinen ja energinen ja Tokossa muutun jäykäks ja "tylsäks.." Ei oo yhtään meidän laji se... Seuraaminen ollaan onneks saatu jo siihen malliin että aloitettiin Rally-Toko! Se sujuu tosi hyvin, kaikki käännökset, edessä tehtävät, pysähdykset, odottamiset, pujottelut jne... mahtavaa, että se on semmonen laji mistä Wilma tykkää! Tuon yhden treenin perusteella otin meille tavoitteeksi RTK1 :D hehehehhee..jos nyt kävis eka ekat kisatkin... Onneks eka luokka tehdään hihnas ;) Muuten vaan pidettiin kivaa ja leikittiin... :) Paitsi, että kun lämmitin Minnan uunissa mulle ruokaa kävi pikku moka...Laitoin siihen 2min ja täydet tehot ja jatkoin treenausta, no kun avasin mikron vastaan tuli harmaa haiseva savupilvi! Tuuletin jne, mutta haju ei tainnut kokonaan lähteä josta ilmoitinkin Minnalle :) Voi minua... Tänään muutenkin luokkasin itseni, kun pelattiin liikka tunnilla jalista ja klemasin naamalteni, tuli iso pipi polveen ja käsistä lähti nahkaa :(

Vasta treenausta..

Vielä vähän treeniä ja...







Tyytyväinen treenien jälkeen...
Huomasitteko? Keksin tavan säästää tilaa :3 Huomenna tulossa postaus shoppailusita koiranpäivillä ja nuo aikataulut tuli KV-tampereesta ;)

http://www.tamperekv.fi/2013/aikataulut.php

3 kommenttia:

  1. Ja onhan kaikki muistanut sunnuntain TAMSKin järkkäämät mätsit! ;)

    VastaaPoista
  2. Unohtakaa sitten se tilan säästäminen, se ei näköjää onnistunut :-/

    VastaaPoista
  3. Moi :)
    Haluisitko kokeilla Fionaa tuolla tamskin mätsäreissä sunnuntaina? Katos kun toi tarvis kokemusta uusista ihmisistä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)