perjantai 5. huhtikuuta 2013

Dana ja something...






Olin siis eilen vahtimassa Danaa,mutta en voinut silloin kirjoittaa postausta, sillä meillä oli netti poikki :-/ No nyt saatte kuulla ihan tuutin täydeltä! ;)

Päästiin koulusta 12.55 ja kävelin niin ripeästi, että olin Danalla jo 13.00 :) Eipä ollutkaan kyllä pitkä matka... No vein eka Danan ulos ja se käyttäyty tosi hyvin hinassa mitä nyt yritti syödä kaiken minkä näki :D Eli se vaatii harjoitusta. Tarpeensa tehtyään, sisälle missä alkoi the koulutus... No aloiteltiin "tassulla" ja sen Dana oppikin varsin nopeasti, vaikka nameja kyllä kului ;) No kyllä se sen nyt ainakin osaa! "Pyöri" oli seuraava temppumme ja siinä meni yllätyksekseni vähän enemmän aikaa. No sitä meillä kyllä oli! Joten kyllä se koiruus senkin oppi, mutta enenmpää en viitsinyt edes kokeilla ettei tyttönen ihan hämmenny! Leikittiin vetoleikkejä ja stalkattiin telkkaria ja mä söinkin jotain pientä. Danan omistaja tulikin 15.30 ja näytin sille uudet uljaat temput ja kerroin miten meillä oli menny ja että voin mielelläni tulla joskus uudestaankin! Sain kehujen lisäksi palkaksi myös 6e ja kerrottiin, että saatan saada toisenkin keikan ennen kesää? No kattellaan =) Itellä oli ainakin kivaa!

Tänään muistui taas yhden tapauksen takia mieleen Iitu ja nyt oon aika allapäin :-/ Ehkei tästä 100% koskaan toivu, mutta pitäisikö? Kyllä mä voin jo aika hilpeästi yhteisiä seikkailujamme muistella mm.agility kisoja :') Mutta silti on se vaan niin väärin...

Frodon kanssa ei nyt ainakaan olla osallistumassa 20.4 tokon mölleihin :( No katotaan jos sitten 23.4? Tai syksyllä/kesällä Kaislalla on kuulemma tulossa aika vilkas kevät/kesä... No kattellaan sitäkin...

JEE! Huomenna hevosmessut!! Mä oon niin intona kun nään vihdoinkin pitkästä aikaa Millan livenä ja ollaanhan me oltu toki skypen tapasessa hangoutissa kasvotusten, mutta on se ihan erijuttu :)

Ja ylihuomenna mätsärit joista oon nyt vaahdonnut hirveesti mun ja Wilman ekat yhteiset mätsit... Glup, odotan kauhulla ja innolla... Roosa lupas viiä Wilman L&K ja ite vien sen pieniin aikuisiin, Milla ja Minna tulee stalkkaan :3

28.4 olen ajatellut mennä TAMSKin mätseihin kehäsihteeriksi, mutta mitään en ole vielä luvannut, mutta tottakai olen kiinnostunut ja mielelläni menen. Täytyy vaan kattoo kun on se KV-näyttely...

http://www.koirat.com/tapahtumat/match_show_23529
TRE KV 2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)