perjantai 19. huhtikuuta 2013

Frodo again

Hei!
Toinen postaus tänään,mutta ei...tämä on se virallinen päivän postaus jota ilman en voi mennä nukkumaan jne.. :) Joteen...

Olin Kaislalla jo 14.00 ja Kaisla oli Woolin kanssa sellasella "koira työparina" koulutksessa niin mulla oli avain ja Frodo oli jätetty mulle sinne. Kun avasin oven se tuli tapansa mukaan surkean näköisenä ja kaukalo päässä :( No otin sen kaukalon pois, namit matkaan ja ei muutakun menoks! Mentiin laattapuiston hiekkakentälle Julian&Kiaran kanssa treenaan häiriössä. Minä ja Frodo aluksi mentiin Tokoa kaikki nää ALOn liikkeet jne... Mutta sitten kyllästyttiin (siis me molemmat) ja alettiin tekeen kaikkee turhaa, mutta hauskaa! Koiratanssi liikkeitä eli siis "pujo,pujo" ja "kieri","pyöri" ja "tanssi" :) Hauskaa oli! Treenattiin joku vajaa tunti ja sit lähettiin kaikki yhes lenkille kohti M&M ja käveltiin ahvenisjärven vierestä. No M&M Julia ja Kiara testas vetovaljaita ja minä ja Frodo pyörittiin ympäriinsä :3 Sitten kysyin vettä ja ne ohjas meidät sinne M&M:n takatiloihin, jotka on aidattu. Vietettiin kaikki siellä hetki aikaa ennen kuin pentuhulinat alku, koska sit lähettiin. Vein Frodon kotiin 16.30 ja kuten kuvissakin näkyy meillä oli kivaa...

Muihin aiheisiin! Agility voitti äänestyksen ja se sopii hyvin :3 Huomenna postaus halleilusta ja karsinnoista tulossa ;) Muutenkin kevät tulee olemaan agilityn täytteinen!

...Moonwalk...

heehehehhe hauskaa juttu!

Siis ei tod ollu...

mä oon sivulla, jenna kato mä oon sivulla!

"Siis se oli niin hauska juttu.."
Can you dansing like me?

I ask, Can you dansing like me?


1 kommentti:

  1. Puujalka enkku, kaunista :D (Y)

    Ja oi voi, me ollaan peräti yhdessä kuvassa ja siinäkin toi näyttää joltain hyvin epätoivoiselta. Oh my... :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)