torstai 11. huhtikuuta 2013

Uusi upea ulkoasu!

Kuten varmasti itsekkin näette tänne on saapunut uusi upea ulkoasu by:Jenny!
Itse olen ainakin todella tyytyväinen lopputulokseen ;) Kiitokset siis sinulle Jenny!

Tänään olin viemässä Wilmaa ja meillä oli tosi kivaa yhdessä. Mentiin ihan Wilman ehdoilla koko päivä kiitokseksi tiistaista. Leikittiin-treenattiin ja käytiin myös pihalla :) Huomasin myös, että Wilma on oikeasti todella lähellä mun unelma koiraa, miellyttämishalua vain puuttuu :D Näillä näkymin agility olisi voittamassa tuota äänestystä ja se sopii ainakin mulle paremmin kuin hyvin :3 Ei kai tässä muuta tälläinen mini,mini postaus =) Niin tekisi mieli jo pistää kilpailu pystyyn, mutta ei vielä...

Ai niin ja sitten vielä mulla on käynnissä blogi haku! Näistä jotain pitäisi blogista löytyä:

-Agility
-Paimennus
-toko
-bordercollie
-unelmia

Ja mielellään väh. kerran viikkoon postausta ;)

Viimeiseksi voisin vielä kysyllä, että olisiko joku kiinnostunut järkkäämään mun kanssa arvontaa? Kerron lisää mietteistäni kiinnostuneille-> jenna.bergdahl@gmail.com

Voin siis myös toki yksin järkätä, kun tulee 10 lukijaa täyteen, mutta kaksin aina kivempi, eikö? ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)