tiistai 30. huhtikuuta 2013

Vieroitus on onnistunut!

Juu..olen ihan koukussa bloggeriin :3 Mutta nyt olen vieroittanut itseäni enkä ole kirjoittanut peräti muutamaan päivään! Kaiken näköistä on tapahtunut joten eiköhän aloiteta! :)

Viikonloppuna mut siis raahattiin Kokemäellä,mutta onneksi Minna lähti Wilman kanssa mätsäröimään! :) Niillä meni käytöksen puolesta kuulemma loistavasti =) Lauataina tuli SIN ei sij. ja sunnuntaina PUN ei sij. Mutta molemmat loistavalla käytöksellä! Hyvä,hyvä! =D

Eilen eli maanantaina lähetiin Minnan kanssa Tamskin info-luennolle, oikein opettavainen oli!Paikalla oli myös Minnan kaveri Johanna jolla on pihis Tilda, Wilman pentubesu :) Johanna antaa mun  joskus lainailla Tildaa =) Mutta kyllä tuli Minnan kanssa monta kertaa nauru, kun lueteltiin esimerkkejä koira tapauksista "Iha ku Wilma!" Mutta siellä oli tosi kivaa ja Maiju puhu hyvin. Paikalla ihan bordercollie narttu <3 tuli se mua moikkaankin muutamaan otteeseen ;)

Ennen tota infoa mulle tulikin Kaislan kolme tyttö hiirtä kuukaudeks hoitoon,kun Kaisla menee sinne Mikkeliin... Mä nimesin ne britney,chimney ja London :3 Ihania!

Tänään oon käyny shoippailemassa hiirille ja nyt oon vahtimassa Danaa. Kivaa on ollut ja opettanut oon ton seisomaan nyt se nukkuu.. Mut joo huomenna tulossa SE kisapostaus ;) Palaillaan...

(KUVIA TULOSSA!!)

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)