tiistai 2. huhtikuuta 2013

Only 10m!!!

Tänään on ollut uskomaton päivä! Koulun jälkiin kävin M&M:ssä ostaan Wilmalle ihanan näyttelyhihnan! Se on valkonen ja oli hinnaltaan vain 9,90!! Ja se on laadukas ;) I like it... Juup sitten piitkät bussimatkat Härmälään onneks Milla jutteli mun kanssa kännykässä koko ajan, varmaan ainut kuka oikeesti on kiinnostunut ja jaksaa kuunnella mun asioita! No kun vihdoin pääsin Wilmalle niin lähettiin lenkille,jossa tuli hihnassa neljä koiraa vastaan. Ekan kanssa meni ihan ok, kun se hyppäs vaan kerran ja haukahti, mutta muut kolme se haki itse kontaktin ja ohitti, kun vettä vaan! Juuri sitä ollaan harjoteltu nyt puolivuotta niskalimassa <333 Finaly!! Jeps sitten mentiin jäälle ja päästin Wilman vapaaks ja käveltiin laiturille asti ja kun oltiin käännytty takasin huomasin, että meitä vastaan tulee tuttu cairinterrieri no päätin, että tämä on todellinen tulikoe... Harpottiin 10m polulta sivulle ja tarvottiin siellä hangessa ja Wilmakin huomas lähestyvän koiran. Tehtiin niin,että aina kun Wilma ajatteli lähteä huusin "Täällä!" Ja se tuli suoraa juoksua ja sai palkan! Ja parasta oli, että se tuli aina ekalla huudolla ja kun se tajus et tästä saa helposti palkan se rupes tekeen aina pikku lenkin jonka jälkeen palas ilman käskyä ja sai toki palkan. Niin me ohitettiin se koira vapaana 10m päästä! Ja uskokaa se on suuri saavutus Wilmalle... Mä olen ylpeä ja pikku hiljaa rupee tuntumaan,että oon saattanut sittenkin onnistua sen koulutuksessa? Sisällä kokeiltiin näyttelyhihnaa, josta Wilma tykkäs kun sai aina namin kun se laitettiin päähän ja otettiin pois. Sit ravia Minnan parvekkeella ja nostin sen pöydälle,seisotin ja käsittelin! Kaikki menee oikein loistavasti hampaiden näyttökin! Harjoteltiin myös paikalla oloa sun muuta mitä tarvii karsinnoissa ja ne on hyvin jo hallussa. Veikkaan silti, että sunnuntai menee plörinäksi, sillä siellä on varmasti paljon koiria ja tuo on varmasti ihan intopiukkana, mutta jaa eipä se haittaa... Ainakin voin sitten sanoa, että ollaan yritetty! Ja Wilmasta ei tule muutenkaan mitään näyttelypuudelia vaan käyttökoira ja siitä on merrkinä häntäkiemurakin! Agility-wuffe <3

Mitäs tykkäätte uudesta bannerista?

3 kommenttia:

  1. Mä taas kipeenä homehtumassa :D Onnea sunnuntaihi!;)

    VastaaPoista
  2. Onnee taas sunnuntaihin ja kiitos! :) Heheh tos on kaikki minkä mä oon jo kuullu! ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)