keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Tämä viikko on ollut hiljainen...

Kyllä... Ei ole tahtunut juuri mitään kirjoittamisen arvoista. Tosin no tiistaina käytiin siellä luokkaretkellä josta en edes vaivaudu kirjoittamaan. Tänään piti siivota kellaria,mutta.... No jaa... Minkäs voidaan sille,että laiskoja ollaan? Huomennakaan tuskin tapahtuu mitään ihmeellistä,tai edes ylihuomenna,mutta lauantaina! Hihii lauantaina....

Lauantaina on mun synttärit (siis pidän ne sillon oikea 11.5) ja siellä on luvass kaikkea kivaa :) Vähän ohjelmaakin olen Wilman ja Minnan kanssa järkännyt. Laji esittelyjä->agility,näyttelyt ja ehkä hiukka toko riippuu Wilman päivästä.... Ja Kaisla oisin mä sutkin kutsunut jos et ois lähtteny mua karkuun sinne Mikkeliin ;)

Sunnuntaina on taas tulossa Hakamettässä mätsärit :) Jippii... Wilmalla ei ainakaan vielä oo alkanu juoksut ja leiriin on se 2vko jos sit alkaa niin täytyy tyytyä sieltä saatavaan lainakoiraan :D Kattellaan miten käy! Yhtä kaikki mun kännykkä on 1vko takavarikossa ja angstaan siis sitä ;) #nohate


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)