tiistai 28. toukokuuta 2013

Lupasinko kuvia? :)

Heido! Olen siis unohtanut lisätä ne kuvat mun synttäreistä ja 19.5 olleesta mätsäristä, anteeksi! Onneksi kukaan tuskin niitä on kaivannutkaan! Valokuvaajana superman-Eric (me tosiaan Roosan kanssa Minna keksittiin Ericille uusi lempinimi ;))

Mun synttärit:

Pöydällä käsittely ala Jenna

Erittäin kiinnostuneen näköistä porukkaa (lajiesittelu Mätsit)

Ennen tämän kuvan ottoa Roosa sai haukut.. :)
Minä (:

Kokeilin asetella Wilman, ei näytä kivalta joten seiso vapaasti!

Pihisfanille,pihiskakku ;)

...jonka koristeena ofc Wilma :D by.Ari
 Match Show 19.5

Huolehtiva serkku ;)

Handlaajana Sara Bergdahl, mun serkku <3

Wilma&Sara L&K3
Mitäs muuta? Noo..huomenna ois tarkotus lähtee tekeen Wilman kaa eka makkarajälki tohon niitylle ja siitä kuvia tulossa! ;) Jäljen jälkeen on aksatreenit! Perjantaina Kaisla hakee hiiret ja mennään mahdollisesti treenaan Frodon kaa Rally-Tokoa kentälle, ehkä kuvia siitäkin... Ja lauantaina kevät juhla ja V.A.P.A.U.S! Sitten sunnuntaina auton keula kohti Kannusta ja koiraleiriä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)