torstai 8. elokuuta 2013

Rodon reeni päivä ala Rally-Toko

Äiti ystävällisesti kuskasi mut ja Millan hakeman Rodo Kaislalta. Sinne löytäminen ei ollutkaan mikään pikku juttu vaan suuri operaatio joka onneksi päättyi onnellisesti ja pian Rodo istuikin jo autossa! Kaupan kautta käytiin kotona,jossa minä ja Milla syötiin välipala,kun taas Roponen istui yksinään surkean näköisenä terassilla... :( Pakattiin reeni kamat reppuun ja käveltiin lähi kentälle. Tehtiin yksi ALO luokan kisarata, siis ihan virallisesta kisapohjasta. Rata sujui lihapullien voimalla loistavasti,muutama uusinta otettiin,mutta hoen taas se on kisavalmis! Milla teki myös meille yhden radan jota mentiin hyvällä temmolla.

Treenien jälkeen käveltiin tutulle koirauimarannalle,jossa Milla ja herra polski,kun taas minä pysyin kameran kanssa turvallisesti kuivalla maalla. Kun uinnit oli uitu vietiin Rodo bussilla Ahlmannille, jossa innokas pikkuveikka Wulle jo odottelikin! ;) Huomenna taas treenaaman ja klup ylihuomenna kisat!!! :D

Kuvasatoa, olkaa hyvät!

chicken dance ala Rodo

pyörähdys,liuku ja slippi...

Milla epätoivoisesti kyltit kädessä :)

"en mä sua syö pieni nami"

Seuraa :)

Mun kieli on siis niin mun pään kokonen!

Edessä ja pepsodent! ;)

tuutko mun kaa tanssii???

täältä tullaan <3

"Jotain asiaa mulle???"

valoa *-*

skettari poika <3

Eeen mä noita tehny :)

hassun hauskaa hullutelua!

Mä ne tiiä mitä tossa tapahtuu :D

kukkais neito, me ollaan ilkeitä :)

nuuh... siis namii???

ylpeä kukkaisten herra...

Niin suloinen jäbä <3

"Tule nyt Milla,kun Jenna ja namit odottaa mua!"

uimassa Kaukajärven koirarannalla

siellä se Milla pyllisteleekin :D

Tullaan, senkin kurja akka...

Taas poies???

Possukoira tämäkin tapaus :)

sanat ei kuvaa tätä kuvaa...

"Sä puhut kännykäs juu??"

Tii dii tidi ti dii tii tidi di tiii!

märkä,mutta niin onnellinen!

se nami uppos, joten mä sukellan sen!

bussissa :)

mä vähän putsaan tätä lattiaa...

paras pose ja sit riitää tytöt!

lehmäkyltti!

Miksi se on niin komia??

onko mul jotai tos suun pieles,kun kuvaatte koko ajan??

Ahlmannin katukoira Wool

pikkuveikka ja isoveikka

kukash shinä ooth?

sä rapsutit Wullea -.-

hei missä mä oon nähny ton naamas?

Onko Rodo-velillä problem?

pikku vassu <3

3 kommenttia:

  1. Ihan helvetisti kuvia otettii! :D

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania kuvia! Latasin osan mun koneelle et ne säilyy mulla <3 Teillä oli tänään tosi hyvät treenit kisojen pohjalle, ootte ihan valmiita!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)