tiistai 20. elokuuta 2013

Koirakamat

Useimmat tekevät tämän postauksen pakon edessä, mutta minäpä pyöräytin ihan innoissani huvikseni! :) Tosiaan on se kumma kuinka paljon koira kamaa voi omistaa, vaikkei enään koiraa/vielä koiraa omistakkaan! :) Kaikista huolestuttavinta oli se,että mun puolet tavaroista on kellarissa! :O Kaikkia kamoja ei löytynyt ja suurin osa on annettu poies :) Voi olla,että teen jatko-osankin,kun oon saanu kamat raahattu pois kellarista :)


Mun rakkain! Elikkäs Berran-treeniliivi. Taskuista löytyipi: kumiporsas ja ankka, näyttelyhihna (Wilman vanha), naksutin, tanskalais-ruotsalainen pihakoira ommeltava merkki ja vihreä naksutin. Lisäksi kuvaan on änkenyt uusi namipussi.

Treeniliivin taka brodeeraus-täytyis varmaan brodeerata johki BC :)


Uusi ruskea,riittävän iso,pestävä,monitaskuinen, kahdella kiinnitysz systeemillä (tarra ja klipsu) Dog tasty namipussini!



Kaikki Rally-Toko ALO-luokan kyltit ja niiden selosteet+tötsät



Numerolappuhiha (koiranpäiviä),Burina One sileä ja karkea viimeistely käsine,150g noutokapula.



Kanaliuska nameja 1kg,terveysnameja-Kannus,Hau Hau koiran juomapullo ja punainen muovinen matkajuomakuppi.


kolme palloa,kaksi ostettua palkkauslelua ja yksi itse tehty (punainen)


Berra fliishihna! Mun toinen rakas!

Sininen 1m hihna nylon.





2m "hevosen riimun naru" pehmeä flece kangasta.

punainen 2m noutaja taluitin, koko säädettevä

Agility-kännykkäpussi,johon mun kännykkä mahtuu!

Ehdoton uusin lempparini, Bordercollie kyltti-tulevaisuuden varalle ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)