keskiviikko 28. elokuuta 2013

Haaste!

Haaste tuli Tassu Maailma blogilta-> http://tattumaailma.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

HAASTE

-vastaa haastajan 11 kysymykseen
-keksi 11 uutta kysymystä
-haasta muutama bloggaaja
-kerro heille,että olet haastanut heidät

KYSYMYKSET


1.Miten päädyit kyseiseen rotuun?

-Kääpiövillakoira oli kokonaan äidin ajatus,kleinspitz oli äitini valitsema rotu minulle ja tulevaan bortsuun olen päätynyt sen käyttö ominaisuuksien takia.



2.Oletko sitten tyytyväinen valintaasi?

-Sitähän en vielä tiedä, mutta vakaasti uskon näin (:


3.Missä olet hyvä ja missä huono?

-Olen tasaheikko, no ei vaiskaan.. Olen hyvä suunnitelemaan asioita (kröhm toteutus onkin sitten toinen juttu) Olen huono ajan käyytämisesessä ja sen riittämisen laskemisessa. :D

4.Jos olet hankkimassa lemmikkiä onko se kissa,koira,joku muu,rotu?

-Se rakas bortsu lapsonen on ennemmin tai myöhemmin tulossa <3

5.Kummassa seurassa viihdyt paremmin? Koirien vai ystävien?

-Sanoisin,että koirien ja harvojen ystävien. Eli yhdistäisin nämä kaksi, mutta jos jompi kumpi niin koiruudet. (Ja Milla kröhöm..)

6.Mikä on lempiruokasi entäs juomasi?

-tortillat tai taco salaatti. :) Juomista varmaan ihan cola!

7.Mitä teet yleensä jos sulla on tylsää?

-Keksin tekemistä! Harvemmin mulla kyllä on tylsää... ;)

8.Minkä puhelimen omistat?

-Joku LG. Ja ei, en ole tyytyväinen tähän läjään..

9.Mitä harrastat tai mitä harrastat koiran kanssa?

-Ratsastusta issikoilla, koirien kanssa tällä hetkellä niinkin naurettavan vähän kuin Rodon kanssa aksa,Toko ja Rally. Wilman kanssa näyttelyt,toko,rally. Molempien kanssa välillä mätsärit. Rodon kanssa taas jossain välissä paimennusta.

10.Suosikki rotuja koirista?

-Hii... bordercollie... ;)  jaa tykkään myös belggareista sekä ofc tarupit! :D

11.Suosikki rotuja kissoista?

-Ihan maatiaiskissat on prahaita <3 4ever Mortti ja Väinö.

Haastetut

-Ada ja Mirella ( http://pikkubichoni.blogspot.fi/ )

Kysymykset haastetuille


1.Kuristuspantoja vastaan vai ei, miksi?
2.Näyttelyihmisiä vai ei, miksi?
3.Koiraharrastus tai muu harrastus mitä haluat joskus kokeilla,miksi?
4.Jos saisit lähteä jonnekkin lomamatkalle ilmaiseksi mihin menisit, miksi?
5.Hevosihmisiä vai ei, miksi?
6.Oletko koskaan ajatellut koiraasi muun rotuisena? Jos olet minkä rotuisena, miksi?
7.Jos saisit asua koirasi kanssa ihan millaisessaa talossa missä tahansa missä ja millaisessatalossa asuisitte, miksi?
8.Minkä luulet olevasi koirasi lempilelu,miksi?
9.Onko sinussa ja koirassasi samoja luonteen piirteitä, mitä?
10.Kerro yksi sinun ja koirasi unelmista.
11.Jos olisit koira minkä rotuinen olisit, miksi? :)

Siinä ne olivatkin!

1 kommentti:

  1. Enks mä ookki vähän niinku koira? :D Mehän ollaan kahestaa ku koirat : Mä näykin sua koko ajan ja sit ku sä rähähdän mäki rähähdän sit mä oon hiljasen dominoiva pitkään(mökömökö) ja sää vikiset mulle(sorisori) :D Silti mää oon se dominoivampi osapuoli! ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)