keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Suunniteltu tulevaisuuteni

Älkää vaan kukaan ihmetelkö kaks päivitystä päivässä? Mun on pakko kirjottaa nyt kun on sellanen vimma päällä! Ja juu aihe ON ennen aikanen, mutta muutakaan en tähän hätään keksinyt....

Siis olen vasta 12, kyllä ja suunnittelen tulevaisuuttani pitkälle, kyllä. Mä olen järjestelmällinen ihminen haluun suunnitella kaiken aika lailla etukäteen...

Mutta juu siis näin olen suunnitellut...
1.Menen maaseutaopisto Kannukseen kennellinjalle
(lisätietoa Kannuksen maaseutuopistosta täältä... http://www.kpedu.fi/Yksikko.aspx?l=11&id=132&p1=132 )
2.Kun valmistun sieltä haluan myös ratsastuksen ohjaajaksi, joten käyn jonkun kurssin....

Elikkäs siis.. Kannuksen maasetuopistosta minulle kartoi kaverini, vaikka tiesin siitä kyllä jo koska isäni on käynyt siellä jonkun farmarilinjan :D Mutta juu haluan kennellinjalle, koska aijon tulevaisuudessa kasvattaa sakemanneja ja tuosta saa apua ja voin samalla valmistua ja lukea ylioppilaaksi.. Tuonne kennellinjalle saa lisäksi ottaa oman koiran mukaan ja siellä on myö madollisuus projektikoiraan.. Mutta lukekaa lisätietoja sieltä sivuilta, jonka linkkasin ;)

Tuonne Kannuksen kennellinjalle on kyllä vaikea päästä.. On pääsykokeet mistä voitte lukea lisää sieltä sivulta, koska olen laiska ihminen enkä jaksa tänne niitä selostaa =) Mutta sen verran sanon, että kennellijalle pääsee vuosittain 16-20 opiskelijaa, että aika tiukkaa tekee... Mutta juu uskon kyllä sen verran mahdollisuuksiini, että kyllä sinne mun olis mahdollista päästä.. Perustelen mahdollisuuteni näin: Meijän perheessä on koko mun ikäni ollut koira ja mulla on ollu yks oma koira. Mulla on kokemusta joistakin koiralajeista ei kaikista mutta joistakin. Jos saan vielä sen oman sakunpennun niin mahollisuudet vaan kasvaa. Lisäks mulla on ollu noita hoitkoira viisitoista kappaletta... Että kai mulla jonkunlaiset mahollisuudet on? Mutta tää ei ole vielä ajankohtaista ajattelin vaan huvikseni päivittää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)