sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Elämä on niin epäoikeudenmukaista...

Elikkäs joo otsikko kertoo aika paljon, mutta alotan...

Viikonloppuna mun puolisiskot tuli meille käymään niin kuin joka ikinen joka toinen viikonloppu... Perjantaina ei tapahtunut juuri mitään erikoista, mutta launtaina mentiin sit ideaparkkiin ja ikeaan... Syötiin ikeassa ja siellä oli yllättävän hyvää ruokaa <3.... Sunnuntaina tyypit sitten lähti... Koko viikonlopun ollaan äitin kanssa otettu yhteen... Ja asia mistä otetaan yhteen on mun joululahja toive sakemanni... Äiti ei haluu taloon koiraa, joka on mun mielestä epäoikeudenmukaista, koska mä saisin siitä koirasta tarvittavaa kokemusta tulevaisuutta varten. Mua niin ärsyttää, kun äiti ei ajattele itteään... Mä sentään ajattelen kaikkia! Itseäni se kokemus. Äitiä halpa joulu, kun en taho muuta kun sen luvan. (hommaan kyllä rahotuksen muualtaa ;D) Mun veli ei näkis mua melki koskaan kun oisin vaan pihalla. Ja mun puoliskä tuskin huomasi sitä.. Ja puolsiskoja tuskin haittais päin vastoin ;)... Mutta juu... Jos tää asia musta on kiinni niin mä kyllä saan sen..Täytyy sit varmaan muuttaa kokonaan iskälle, kun iskä on niin reilu ihminen. Toisin kun äiti, joka on tollanen puupää.. No siinä mun vuodatukset...

Oisin lisänny kuvan mut blogger temppuilee... ;P

5 kommenttia:

  1. Itse sain ensimmäisen oman saksanpaimenkoirani vasta 17-vuotiaana, ja voin kokemuksesta kertoa, että se odottaminen palkitaan! Voit hankkia kokemusta ulkoiluttamalla/hoitamalla muiden ihmisten koiria. Koirissa on suuri vastuu, kyllä sinunkin aikasi vielä tulee.

    VastaaPoista
  2. Jep ymmärrän. Hoidan jo nyt tuttujen ja tuntemattomien koiria ja ajattelen juuri noin ;) Tuo sakemanni olisi todella tärekeä opintojeni kannalta, koska pyrin kannukseen kennellinjalle v.2016 ;D

    VastaaPoista
  3. Joululahjatoive? No hohhoijjaa... Koirat ei ole mitään lasten leluja ja iso koira ei ole lapselle ehkä se paras "oma koira". Sitä paitsi koira tulee joka tapauksessa olemaan vanhempiesi vastuulla. Harva kasvattaja luovuttaakaan sakua 12-vuotiaalle, eikä koiraa nyt ihan pelkän "kokemuksen hankkimisen" vuoksi kannata hankkiakaan. Kompsin Maikkia :)

    VastaaPoista
  4. Ehkä mun pitäisi vähän tarkentaa tota sakemanni juttua... Sis.Joululahja/synttärilahja toiveena se on kätevä pyytää, sillä kaikki ei oo välttämättä niin rikkaita ja lellittyjä kuin eräät jotka saa ihan ilman mitään syytä koiraa. Mun vahenmmat ei oo kumpikaan mitää upporikkaita varsinkaan äiti, mutta ei ne mitään köyhiäkään perjaatteessa ole. Ja kyllä hän mä nyt tiedän, että koira ei oo mikään lelu ja onhan mulla yks koira ollu... Niin tulee olemaan vahnenpieni vastuulla olenhan alaikäinen, mutta minä sen yksin hoitaisin niin kuin edellisenkin. Ja tiedän, että kovinkaan moni kasvattaja ei missään nimessä luovuta sakemannia näin nuorelle, mutta ei se tarkoita että ei kukaan luovuttaisi. Sitä paitsi ei munkaan äiti nyt niin tyhmä ole, että luulis että mä ihan ypöyksin jossain mettän rajassa sakemannia kouluttaisin. Ei, kyllä se seurais miten se kuolutus sujuu ja jos ei suju niin passittais meijät ihan tasan varmaan johonkin koirakouluun (johon kyllä ajattelin muutenkin mennä...). Ja koirahan ei tule vain kokemuksen hankkimiseksi. Haluan koiran harrastuskaveriksi ja parhaaksiystäväkseni. Lenkkikaverikseni ja opintojen kannalta tärkeäksi kokemuksesksi. Toivottavasti sait jotain selkoa tästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)