tiistai 23. lokakuuta 2012

Mun prinsessat!



Iitu
-5.v
-x.rotu (kultianennoutaja,karjalankarhukoira ja bordercollie)

Tärkeintä tässä maailmassa mulle on ruoka, nameista kulinarismiin. Tärkein ihminen mulle on no hävettää myöntää, mutta Kaisla lisäksi Jenna ja Kaislan mamma on kivoja. Ne antaa parempaa ruokaa ja enemmän nameja, kun Kaisla! Tyhmintä tässä maailmassa on nälänhätä, mä koen sitä usein, kun saan vaan kaks kertaa vuorokaudes ruokaa! Älytön juttu mitä mulle on tapahtunu on se kun mä olin Jenna,Julian ja Lucyn kanssa suolikolla ja sit mä haistoin makkaran ja lähin joukseen. Mä löysin kaks miestä ja ne paisto kerttis grillillä makkaraa, mutta ei antanu mulle, vaikka kuinka kerjäsin. No mä päätin olla oma aloitteinen ja katoin niiden kassin ja sit Jenna ehti paikalle ja vetäs mut sieltä pois. No ei siellä kassissa ollu kun sinappia ja kaljaa :P Ois sekin mulle kyllä kelvannut! Mä yritin samaa takasin tulo matkalla, mutta ne miehet oli jo lähteny :,( Surkeeta! Kamalinta mitä mulle vois tapahtua ois että namit loppuis tästä synkästä maailmasta! Se ois niin hirveetä, että tekisin ihan varmasti itsarin! Olin ylpeä sinä hetkenä, kun meikä oli PUN 1 BIS 3 ja vielä JH 3! No ainut ongelma oli, että namit loppu, mutta Jenna oli kyllä niin naantalin aurinko että. Oli sekin ihan kiva, mutta kun päästiin Julialle sain PALJON namei ja luun <3 nam. Jos jotain muuttaisin tässä maailmassa niin pyytäisin eläinlääkäriltä liikuntakiellon ja kasan nameja, sekä asuisin maalla jossain missä ois paljon hirvii jotka joku vois mulle käydä metsästämässä. Vielä edessäni on paljon nameja ja ruokaa unohtamatta niitä mätsäreitä mihin Jenna mut vielä raahaa... Ja sit vielä mölleiki :P voi voi... miten mä jaksan? Tässä kertoessa tuli karmee nälkä joten meikä lähtee nyt kerjäämään!
(c) julia
meikän kuva <3 mä oon kaunis ;)



Wilma
-6kk
-tanskalais ruotsalainen pihakoira (en oo seropi se ON rotu)

Tärkeintä mulle tässä maailmassa on kamut. Niitä en vaihtais mistään hinnasta! Tärkein ihminen mulle on tottakai Minna. Jenna ois ihan kiva, jos se ei koko ajan ois viemässä mua pihalle ja yrittäis vääntää musta jtn toko koiraa :P Vaikka oon pihakoira ei se tarkota et mun täytyis koko ajan olla pihalle hinkumassa ei mun kamutkaan oo! Tyhmintä tässä maailmassa on se että joku älykääpiö on keksiny et pentui pitäis kouluttaa... Älytön juttu mitä mulle on tapahtunu on ei mulle oo mitään älytöntä taphatunu otan iizisti! Mut kyl kamujen kaa on kiva aina koiriksesta karata ;)... Kamalinta mitä mulle vois tapahtua on ei mulle mitään pahaa tapahdu kun otan iizisti, mutta neljän tunnin lenkki Jennan hihnakouluts innon kanssa on aika kamalaa! Olin ylpeä sinä hetkenä, kun Minna sano, että musta ei tuu mitään näyttely koiraa kun häntä on vähän kippuralla. Kiitoa häntä kulta, vaikka Jenna yrittää mut kyllä mätsäreihin raahata :P... Jos jotain muuttaisin tässä maailmassa niin vaihtaisin pihakoiran sisäkoiraksi ja kieltäisin, että meitä "pihakoiria" ei saa viedä ulos! Vielä edessäni on koko elämäni? Paerit pennut olenhan sijoituskoira ja varmaankin niitä mätsejä ja koulutusta :P Otan iizisti ja katon mitä elämä tuo tullessaan ;D

ei ole Wilma, mutta saman näkönen suurin piirtein ainakin väritys!




Tälläset prinsessat sitten... Älkää kukaan ihmetelkö miks tein toisen postusken tää oli valmis ja eilen mutta unohin julkasta :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)