maanantai 22. lokakuuta 2012

Sellanen syysloma sitten...

Elikkäs tämä minun syyslomani ei taaskaan jotenkin kummasti mennyt niinkuin piti :P
Äiti ei suostunut Iitun, kun se on kipeenä niin ei yhtään ylimäärästä, mutta oikein onnistunut syysloma kuitenkin... (kaikesta huolimatta, mutta alotan.)

Tiistai: Vapaus koitti tasan klo:12.45 (jep päästiin vartti aikasempaa!) Tietysti kaikki olivat ihan, että JEE! Minä lähdin suoraan kotiin, sillä piti vahtimaan "ihanaa" pikkusiskoani (9kk) Adaa... Voi voi minua. No siinä klo:15 lähdin viemään ihanaa Wilmaa... Olin nimittäin maanantaina käynyt 19 aikaan tapaamassa Wilmaa ja sen omistajaa Minnaa ja olin saanut niiden avaimet, että voisin sitten Wilmaa viedä. No vein Wilmaa ja meillä meni ihan kivasti. Lukuun ottamatta sitä, että vasta aloittelemme hihna käytöstä! Mutta juu kivasti meni...



sport dog parkilta olimme juuri tuolla best in areenalla ;)
Keskiviikkona: Ensin vein kahden aikaan Wilmaa ja kävimme Härmälän saaressä, sekä taas hihnakäytöstä ;P Sen jälkeen juttelimme Julian kanssa ja sovimme, että menisimme agilityhallille jos aika saataisiin. Minä ja Iitu menisimme myös Julialle ja Kirpulle yöksi, mutta sitten Kaisla sanoikin, että yöksi Iitu ei voi tulla, mutta hallille sen voi mukaan ottaa... Menimme siis sport dog parkille, joka on Ideaparkin takana ja saimme sieltä ajaksi 17-18 voin vielä tähän linkata sen... http://www.sportdogpark.fi/  Meillä meni Iiitun kanssa oikein mukavasti ottaen huomioon, että olimme siellä ekaa kertaa molemmat :)... Iitu kyllä pelkäsi lautaa ja A-este ei aluksi onnistunut, mutta kiitokset Julialle avusta A-esteellä ja myös kovasta yrityksestä laudalla! Putkistakin Iitua sai välillä huudella x) Mutta agility ei taida olla Iitun laji... Yasso-pappa oli Julialla mukana ja sehän onkin sellanen konkari, että minä ja Iitu oltiin ihan kateellisia... (Katotaan jos saisin Julialta, vaikka Iitun videon pummattua x)....) Mutta näin meillä... Hallin jälkeen veimme Iitun kotiin ja sitten menini Julialle yöksi... Kivaa oli nukuttiin kellarissa <3... Kiitokset Julian isälle kyydeistä!


Torstaina:Vein Wilmaa kaksi kertaa.. 12 aikaan ja 16 aikaan... Molempina kertoina meni kivasti ja treenailtiin hihnakäytöstä+ paria temppua ;)...


Perjantaina: Vein Wilmaa kerran 12 aikaan ja meillä oli tosi kivaa <3 Kävimme Härmälän saaressa ja Wilma oli nätisti myös kun harjoittelimme tokon alkeita! Mätsäreihinkin haluan tuon kanssa joskus käydä pyörähtämässä!

Launtaina: Ei ollut juuri mitään tekemistä joten siitä ei ole juurikaan kirjoitettavaa :P

Sunnuntaina: Kävin vielä moikkaamassa Minnaa ja Wilmaa 17 aikaan, kun ne tulivat pihakoira miitistä ja oli tarkoitus näyttää miten miellä Wilman kanssa sujuu, mutta Wilma oli niin väsy ettei me sitten näytetty. Juteltiin myös yleisesti mm. mätsäreistä ja Minna sano että voin kyllä joku kerta sen kanssa käydä kokielemassa! (Kuvia Wilmasta laitan, kun Minna lähettää sähköpostiin!)


Tällänen mun  syyslomani sitten oli... Kiitos jos jaksoitte lukea!

kaikki lomat on kivoja.... ;)

6 kommenttia:

  1. Sun piti kirjottaa siitä että TKL on surkee yhtiö :D

    VastaaPoista
  2. Mä kirjotan sille kuule oman postuksen ;)

    VastaaPoista
  3. Sitä odotellessa! <3 :D

    Yhdestä asiasta oon kyllä eri mieltä. Kaikki lomat on tylsiä ja kesälomaa pitäis lyhentää ja ripotella niitä mieluummin pitkin vuotta. :P Lomilla vaan ei oo mitään tekemistä - ainakaan mulla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielumminko istut koulun penkillä homehtumassa? :O Lomat on parhaita, niitä pitäis pidentää!

      Poista
    2. Toki! Sillon on ees jotain tekemistä.

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)