lauantai 21. syyskuuta 2013

No niin! Kerrankin jaksoin nähdä vähän vaivaa tän blogin ulkoasun eteen! Ja no, suunnitelmat oli selkeesti liian mahtopontiset.. Elikkäs baneriin oli hieno idea, jonka munasin täysin... Ja no taustaksi en saanut haluaamanani kuvaan, koska sisäisiä virheitä. No näinkin toivoton ihminen.. Toivottavasti edes yritys näkyy? :) Eiköhän tää näinkin toimi, se entinen vaan rupes ottaan päähän, kun oli niin ylipirteä ja kun katsoi ulos ikkunasta niin tuli semmonen "Ketä mä yritän huijata?"- olo. Niinpä tämä vähän ankeampi ja pehmpeämpi sopii paremmin. Jos ei taas mitään ihmeellisiä tapahdu niin voisin vaihtaa tän ulkoasun vasta, kun ensi lumi sataa maahan ja tulee niitä huurre kuvia! Tosiaan bannerin kuvissa poseeraa tuttujen Rodon ja Wilman lisäksi myös Milla-tyttö,Upi-Pumi ja Birk-islanninhevonen. Ja niin...minä! :) Kertokaapa mielipiteitänne! Mutta tässä mun ja Birkin ratsastus kuvia elokuulta, kun olin kokeilemassa Birkiä :) Ihana Millan pikku ratsu!

täältä me steppaillaan



4 kommenttia:

  1. Nii ja jos kukaan ei ymmärtänyt niin selitän bannerin idean. Minä ja milla ollaan siin sillai terveee! Upi ja Rodo nauraa meille ja Wilma juoksee karkuun, sit Birki on pakotettu siin mun ratsuks ja Rodon surulliset ilmeet ja alistunut katse kertovatkin lopun.. :D

    VastaaPoista
  2. Ahaa selvä, mä en ihan vieläkään ymmärtäny bannerin ideaa tonkaan jälkeen :D Mut toi uus ulkoasu on ihan jees, vaikken kyllä nähny vanhassakaan mitään vikaa! :) Miten muuten sijoituit Let's Go Showssa? Näin vaan luettelossa sun nimen kun sunnuntaina kävin siellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän siinä mitään oikeeta ideaa ookkaan :D me peruttiin ne sen Wilman epilepsian takia, :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)