sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Haaste ja Liebster!

Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.




Ensin Heidin blogista:

1.Olen Rodon suurin fani :D
2.Haluan yksisarvisen...
3.Vihaan facebookia!
4.Olen koukussa bloggaamiseen
5.Haluan vain koiravauvoja <3
6.Olen taiteellisesti lahjaton
7.Minulla on vain harvoja hyviä ystäviä
8.Luen paljon kirjoja
9.Minulla on aina kova kiire
10.Rakastan unelmoimista
11.Petyn, kun suunnitelmat eivät suju... :)


1. Kadutko elämässäsi jotain? Mitä?
-Kadun sitä, että olen möhlinyt muutaman kaverisuhteen käytökselläni.

2. Mitä haluat olla "isona"?
-Aion hakea Kannuksen kennellinjalle, jossa on yhdistelmä tutkinto (lukio+amis) sieltä valmistuisin eläintenhoitajaksi. Olisi mielenkiintoista toimio ellän apurina ja kasvattaa bortsuja ja pitää mahdollisesti myös pientä talli toimintaa.. :) Haaveet on kovat!

3. Jos saisit jonkun eläimen/lemmikin, mitä sinulla ei vielä ole niin mikä se olisi?
-Se bortsun pentu ;)

4. Oletko kilpailuhenkinen? Millaisissa asioissa vai kaikessa?
-Olen, ja kaikessa. Vaikka olen kova jännittäjä niin kilpailuvietti on kova!

5. Paikka jossa haluaisit ehdottomasti käydä?
-koirauimahalli, vielä jonain kauniina päivänä ;)

6. Onko väliä mitä muut ajattelee?
-No riippuu ihan ihmisestä, jos joku nobody niin ei, mutta joku tärkeä tai esikuva niin on sillä sitten merkitystä.

7. Turhamaisinta sinussa?
-pitkäpinnasuus ja kärsimättömyys

8. Asia jonka olisi voinut jättää ostamatta?
-Kun nyt katson mun huonetta niin aika moni tavara on tarpeeton :D esim en tule koskaan käyttämään tuota magnusti julistetta..


9. Kaupunki, maaseutu vai jotain siitä välistä?
-maaseutu, mutta ei liian syrjässä. Tampereen lähellä.

10. Syksyssä parasta on....?
-värit, kaikki muu onkin syvältä.

11. Hauskin koiramuisto?
-Mun ja Iitun agilityvoitto! :)

Mun kysymykset haastetuille:

1.Kolme toivetta, mitä toivot, perustelut?
2.Kuvaile "täydellinen koira"
3.Suurin unelmasi?
4.Paras koiran nimi minkä olet koskaan kuullut?
5.Mitä mieltä Caesarista, peristelu?
6.Mitä mieltä Victoriasta, perustelu?
7.Mainitse kolme hyvää kenneliä tai kasvattajaa?
8.Jos koirasi osaisi kokata mitä se kokkaisi?
9.Koirasi laatii sinusta myyti ilmoituksen apulan sivuille mitä siinä lukee?
10.Onko sinussa ja koirassasi samoja luonteen piirteitä, mitä?
11.Millä perusteella valitset haastetut?

Haastetut:







Liebster tarkoittaa rakkain tai rakastettu, mutta voi myös tarkoittaa suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.


Kiitos tästä Timin blogille!

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle
2. Valitse viisi blogia, joilla on alle 200 seuraajaa ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa
3. Toivo, että ihmiset kelle jätit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen

Itse annan tämän samoille,kuin haastetut! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)