tiistai 27. marraskuuta 2012

Pitkästä aikaa

Joo en oo tosiaan vähään aikaan päivettelyt blogia. On niin paljon tekemistä ja jotenkin koko ajan sellanen masennus päällä...Koulussa ei mee mitenkään erityisen hyvin (nimeltä mainitsemattomasta syystä) sen verran sanon, että jolla kulla on pakko mieli pilata mun elämäni, mutta minä positiivesna ihmisenä olen tälläiseen tottunut. (lukija kyllä tunnistaa itsensä tästä) Ja minua väitetään kiusaajaksi! x) Onneksi tässä on tulossa jotain kivaakin ettei tarvii murehtia koulua ja kokeita. Niin kokeitakin on tulossa paljon. Huomenna hissan koe ja mua rupee kummasti väsyttää toi Suomen keskiaika :D
Tällä viikolla pitäisi käydä vielä hallilla ja sitten vielä ens viikon alussa, kun oon nyt päättäny sinne epiksiin Iitun kanssa tähdätä... En jaksa mennä taas mätseihin, kun tiiän että siellä on taas se sama meininki... Venaillaan,kehään,kotiin.... Ei oikeen jaksa innostaa :( Ussasta saatiin kerranki essee aihe josta sain jotain kasaankin! "Onko koirien jalostus oikein?" Kyllä se vaan masentaa, kun ulkona on nin synkkää ja harmaata. Mun tietojen mukaan talvella kuuluu olla lunta :) Ai niin ja me muutetaankin vielä _taas_. Tällä kertaa Kaukajärvelle omakotitaloon, joka on vuokralla ja tasan kahden vko päästä... Kurja juttu, mutta koitan ajatella jotain positiivistä ;) Ei oo paljoa pakattavaa, kun en oo vielä edellisiäkään kerinny purkaa :D Mut joo tuli tällänen lyhyt valituksen pätkä.

1 kommentti:

  1. Sinä positiivinen ihminen, joopa joo! ;D Tai no, riippuu tilanteesta. x)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)