tiistai 20. marraskuuta 2012

Match show Nokia 12.11-12

kuva ei kys. mätseistä, mutta kuvaa hyvin tuota lapsi ja koira "tunnelmaa"... :D
Lähdettiin tänne puolisiskoni Roosan kanssa jo aikaisin yhdentoista aikaan, sillä meidän piti hakea Iitu Pohjois-Hervannasta. Kuskina toimi puoli-isäni Ari. Haettiin Iitu ja saartiin PALJON nameja mukaan :D Saavuttiin mätsäri paikalle (Nokian k-citymarketin parkkikeselle) jo puoli 12 joten ilmoihinkin oli vielä puolituntia aikaa :P No saatiin aika kulumaan harjoittelemalla, koska Roosa ei ikinä ennen ollut käynyt mätsäreissä. Onneksi Iitu oli taas yhtä ihana, kun aina ja ilmoitimme sen lapsi ja koiraan ja isoihin aikuisiin.. Olisin ilmoittanut Iitun myös JHseen, mutta ne väitti, että kehät menee päällekkäin (ei ne kyllä menny). No jonkun ajan kuluttua paikalle alkoi tulla väkeä ja myös Julia ja Kiara ilmaantuivat paikalle.Meille tuli hirveä nälkä joten kävin ostamassa meille Armandollsista donitsit. Kello 13.10 alkoi lapsi ja koira, jossa Roosa meni Iitun kanssa. Heillä meni (yllättävän) hyvin ja minä huutelin ohjeita koko ajan kehän toiselta puolelta :D No lopputulos oli loistava lapsi ja koira kisan II. Roosa ja Iitu sai palkinnoksi sellasen upean pienen puna-kultaisen pokaalin, jossa luki Match Show 18.11.2012 Se oli tosi ihana! Sen jälkeen oli JH, johon osallistui Julia ja Kiara. He olivat ei sij. mutta Kiara käyttäyty mun silmääni tosi nätisti ja seisokin kivasti ja ravi oli parasta mitä oon Kiaralta nähnyt. No sitten vuorossa oli pennut ja Kiara  nappasi sieltä  punasen nauhan. Siellä satoi ihan koko ajan ja meillä kaikilla oli kylmä joten, kun olin Roosan luvannut ruokkia kävin ostamassa meille makkarat ja sitten veilä kaakaota ja toiset donitsit. Hyvää oli, harmitti vaan kun Julialla ei ollut rahaa mukana niin joutu kattoon meidän mässäilyä ja oisinhan mä muuten sille voinu ostaakkin, mutta mulla meni kyllä kaikki rahat mun ja Roosan ruokiin+ilmot... Jonkun ajan kuluttua alko pentujen nauhakehät ja siellä Kiara oli PUN3 loistava suoritus jos multa kysytään ;) Siellä oli nimittäin paljon isoja pentuja. No sitten  alko mun ja Iitun kehä eli isot aikuiset. Oltiin eka pari ja meitä vastassa oli tosi taitava pk collie. Olin varma, että nyt tuli sininen, mutta mun hämmästykseksi ne käyttäyty yhtä hyvin. Molemmat seiso upeesti, ravas kauniisti,näytti hampaat jne.. Iitu sai miikan vatsan koosta :( Joten se sininen tuli. Tuolla oli silleen kivasta, että sai puruluun ja siihen oli laitettu se nauha. Iitu hotkas koko puruluun kerralla :'D Kokeilimme Roosan kanssa koira kärry ajelua ja rapa lensi xD Se oli siistiä... Sitten piiitkän ajan kuluttua oli sinisten nauha kehä ja sieltä sitten SIN2! Koiria oli paljon ja multa loppu namit kesken, mutta olin todella tyytyväinen.Saatin tavara palkkinot nimittäin 2xkolmen lihatikun pakkaus,patukka ja pallo. Meidät voitti sellanen sakemanni, joka oli kyllä upea oli BIS kehässäkin III No koko mätsit voitti jos pentuja ei oteta joilla oli oma BIS kehä niin sellanen upea nuori Dalmis uros <3 Se oli ihana... No sitten meitä tultiin hakemaan ja me vietiin Iitu pois onnistuneet mätsit...

5 kommenttia:

  1. Korjaan... Me oltiin PUN3, tuolla lukee SIN3. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups... mun moka :P Muistelin että olitte sinisten,kun ne palkinnot oli samaa luokkaa, kun meillä :(

      Poista
    2. Palkinnot ja palkinnot... :'D

      Poista
    3. No olihan ne! :) Voitko kieltää? Jos PUN3 on palkintona sateenvarjo ja ?joku? Ja SIN2 on pallo,2x 3lihatikkua ja patukka. Ois ollu kiva saada _edes_ joku pikku ruusuke muistoks, mutta kyllä mä noistakin tykkäsin. Kiva patukka :D

      Poista
    4. No joo... :D Mutta siellä sinisten ja punasten kehissä oli yhtä hyvät palkinnot. Me oltiin kumminki PUN3, ja te SIN2. Pentujen punasissakin 1. ja 2. sai kassilliset tavaraa. :D Ja ilmeisesti isojen aikuistenki 1. ja 2. sai kassit, toisin ku 3. ja 4... ;) Mut ei noilla mitään väliä oo, mätsärit on muutenkin niin tylsiä vaikka kuinka sijottuis. Mut käydään kumminki ihan tekemisen puutteen ja koulutuksen takia. :P 10kk ikää odotellessa niin päästään jo TOKO-kokeisiin, jeij! :D Vähän jännittämisen aihetta, mätsärit on vaan niin sellasta 'ihan sama' ajanvietettä. ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)