tiistai 4. joulukuuta 2012

Ristiriitaista...

Terve... olen tässä tosiaan mietiskellyt. Mitäkö? No vähän kaikenlaista oikeastaan, mutta päällimmäisenä Iitua. Kuten olen varmaankin joskus maininnut niin näin nätisti sanottuna, Iitulla on vähän ylimäärätistä. Eikä ihan vähääkään...No meillä on harrastuksena tuo agility ja agilityähän ei saisi missään nimessä harrastaa ylipainoisen koiran kanssa. Ei me nyt Iitun kanssa mitenkään kovin ahkerasti olla, mutta kerran käyty hallilla ja omilla esteilläni menty, mutta tulevaisuutta ajatellen. Eikä tämä nyt mikään suuri murhe ole, sillä Iitu on nyt tiukalla linjalla laihtumassa. Koiran omistajan mielestä koiran kanssa voi aivan hyvin agilityä harrastaa, sillä se on laihtumassa ja se on kuvattu. Kuvissa kuulemma etujalat on hyvässä kunnossa, mutta takajaloissa jotain pientä velttoutta josta ei kuitenkaan olisi haittaa. No minä tietenkin haluan ajatella Iitun parasta, mutta en nyt tiedä uskoakko koiran omistajaa vai kaveriani. Ehkä olen kuitenkin koiran omistajan kanalla, koska hän on kokenut koira harrastaja ja omistaja. Ja kyllä iitu ihan agilitystä pitääkin. Ei olla kuitenkaan menossa sinne torstain epiksiin vaan olen mietiskellyt tuota 26pv mölliluokkaa jossa putkia, hyppyjä ja puomi, mutta mietiskelen vielä.Torstaina siis iitun kanssa matkataan mätseihin :P

Muuta... Minua on nyt kovasti yritetty kännyttää. Kaverini mielestä minulle sopii enemmän bordercollie, sillä se kuvaa enemmän tarpeitani. No toki tykkään hirveästi bordercolliesta ja parempia agility koiriahan ne ovatkin, kuin sakemannit. Mutta en tiedä, olen vaan jotekin niin kummasti rakastunut saksanpaimenkoiraan rotuna. Niiden lojaalisuus on jotenkin liikuttava... Onneksi ei tarvitse nytten päättää, vaikka hyvähän sitä on tulevaa miettiä...

http://www.mapleyard.com/foo_fighter.php / Yritin etsiä sellaista kuuluista saksanpaimenkoiraa nimeltä Kettu, joka on voittanut SM-mestruuden, mutta sopivaa sivustoa ei löytynyt :(

(c) wikipedia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)