torstai 8. marraskuuta 2012

Joulu on taas, joulu on taas...

Joulu kolkuttaa jo ovella ja on tässä tullut lahja toiveita mietittyä =) Mulla ei ole juuri mitään mitä nyt niin kovasti haluasin... Sellanen koulutusliivi olisi kiva, kun nyt noiden koirien kanssa touhuan ja kuitenkin joskus koira olen ottamassa ;) Sen verran olen saanut äitiä taivuteltua, että katsotaan uudestaan kasilla tai viimeistää ysillä. Äidin mielestä minulla ei ole siis riittävästi ikää noinkin ison ja vaativan koiran kanssa :( No käytännössä ymmärrän häntä, perjaatteessa en... =) Olen myös miettinyt mitä muut toivovat joululahjoiksi? Ajattelin myös pitää jonkun kilpailun, mutta en keksi mitään ja tuskin mulla on riittävästi lukioita jotka osallistuisivat? En ole petsiessäkää, kun en tällä hetkellä omaa koiraa omista niin en voi mainostaakkaan... :( Mutta jos saisin eses kymmen lukijaa niin voisi jtn kilpailua suunnitella =) En vaan viitsi ottaa tota lukijapalkkia tuohon, kun se on niin tylsän näköinen tyhjänä :P

Muuta:

Tapasin myös eilen Taavin, meidän naapurin pienen saksanpystykorvan. Jo 14-vuotta mittarissa ja sydänvika! No eihän se meidän kokemattomalla naapurilla ole koko elämäänsä ollut... Omistajat ajattelivat viedä piikille, mutta tämä meidän naapuri otti koiran loppuelämäksi tohon viikko sitten... Koira syö lääkkeitä eikä sillä ole kipuja tai muuta.. Muutenkin pennun tasolla ja todella ihana luonteeltaan tulee ihan Romeo mieleen <3 Kävin viemässä sen tänään pienelle lenkille ja meistä tulikin heti kaverit. Oikein mukava hauska wuffe... :D
(c) Minna Parviainen
kuvassa ei ole kyseinen koira, mutta sen näköinen siis Taavi..

1 kommentti:

  1. Mut siis.. tiiän jo millasen koulutusliivin haluan. Se on sellanen, kun Julialla se on tosi ihana mä rakastan sitä <3 siis sellane agility berra mallinen liivi mihin otan brodeerauksen =) Oikein ihana... olen pari kertaa kokeillut... aww ihana. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)