torstai 27. maaliskuuta 2014

Tyttö-yksi vanha ja kaksi uutta näyttelypuudelia!

Nonniin! Vilkaiskaapa huviksenne oikealta sivulta löytyvää TULOSSA-saraketta. Näette aivan oikein. Mätsäreitähän siellä on, eikä ihan muutamaakaan. :D Miksi? Kevään teema on kontakti ja yhteisen tekemisen parantaminen, sekä häiriötreenaus. Kaikki toooosi helppoja... ;) Mätsärit on mainio paikka kehittää yhteistyötä, kontaktia sekä reenailla häiriössä. Lisäksi ni on hauskaa yhdessä tekemistä ilman ressiä. Tämä myös auttaa mua pääsemään yli kilpailu tilanne jännityksestä (toivottavasti). Kerron vielä kaikista kolmesta omat perustelut:

Rodo

Rodon ja mun tekeminen on oikeestaan tosi hyvää ja luen sitä mielestäni ihan hyvin. Useimmiten tiedän mitä sen päässä pyörii. Haluan kuitenkin reenata sen kanssa enemmän häiriössä ja totuttaa siihen, että uroskoirienkin seurassa voi tehdä ja olla ilman paineita. :) Rodo on myös TODELLA näyttelykoira ja tästä syystä mielestäni on sille oikein päästä tekemään sitä missä se yksinkertaisesti on paras. Olla näytillä. Ihailtavana. (Tosin tuossa turkissa...) mutta koska aion kaikista säännöistä huolimatta viedä sen veteraaneihin voimme mennä ihan voin voittamisen ilosta kisaamaan ja viemään muilta mahdollisuudet. :D


Troilus

Troiluksen ja mun tekeminen on aikaan nähden omasta mielestäni ilmiömäistä. Vaikka sitä on vaimeampi lukea, kuin Rodoa tiedän tasan ja tarkkaan mitä sen kanssa pitää tehdä, jotta saan muokkailtua siitä sellaisen kun haluan. Kontakti meillä on lähtenyt huimaan nousuun ja uskoisin mätsäreiden kehittävän sitä vielä ja lisää. Häiriö treeniä se todella kipeästi tarvitseekin ja itsestä on reilua harjoitella sen kanssa kisatilannetta ihan agilityäkin ajatellen. :) Lisäksi se tottuu siihen, että myös minä saatan jännittää ja niitä koiria todella on enemmänkin kun se pari. Sillä on myös mahdollisuuksia pärjätä joten en näe syytä miksi sitä ei veisi mätsäröimään. Pääsepähän touhuamaan mun kanssa vaan lisää! ;)

Wool

Wullenderin kanssa perustelen tämän sillä, että olen kipeästi sitä mieltä, että Kaisli tarttee siitä vierotus hoitoa! Ja koska mä en ala Wullen kanssa Tokoileen ja sen kanssa ei voi/tartte jatkaa agilityä putki hömpöttelyä enempää se alkaa mun näyttely wifiks! :) Wullen kanssa se on siis vain ja tasan tarkkaan yhteistä hauskan pitoa ja tekemistä, sekä suhteemme syventämistä ja että itse opin sitä lukemaan ja sen kanssa toimimaan. Se voisi pääasiassa toimia mun JH-koirana, koska vien muilta mahdollisuudet voittoon (vaainn minä osaan sitä handlata >:d)!! :) 










1 kommentti:

  1. Mikä ihmeen mäyräkoiran rinta tolla wollella on? :D hahhahaha en oo ennen tajunnu!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)