torstai 6. maaliskuuta 2014

Suurten kysymysten äärellä...

Milloin lopettaa harrastaminen? Milloin lopettaa kisaaminen? Milloin päästää irti? Milloin tulee aika....? Milloin? Miloin? Milloiiinnn??? 

Niin yksilöllisiä kysymyksiä. Miten olen näiden ajatusten ääreen päätynyt? Koska Rodo. Uskokaa tai no joo älkää, mutta se tulee huhtikuun alussa täyteen 7-vuotta. <- luku kuulostaa pahalta, muttaaa eii se oleee... (ON SE!???) sehän on niinku setämies :o??

Ja sitten Wilma... Huoh... Mä en edes pysty käsittelemään sitä hoen vaan "en ymmärrä, ei oo mahollista, ei oo todellista" se vaan menee huonompaan suuntaan. Miten SIITÄ muka koskaan milloinkaan voisi PÄÄSTÄÄ IRTI?? Ei ei ja EI! Se olis niin...lopullista.

Toivotaan kaikki, että Wilma menee parempaan suuntaan (toivossa on hyvä elää!). (:

Sitteenn Rodooo... Oon ajatellu vähän niinku lopettaa kisaamisen sitku se nousee kakkosiin tai no sitku rupee näyttää siltä, että se ei kestä. Oon toiveikkaasti kuullu koirista, jotka on lopettanu kisaamisen TERVEINÄ JA HYVÄKUNTOISINA 12-vuotiaina... Cool. Rodolla se ehdoton maksimi lanteen takia tuossa sarjassa on varmaan 8-vuotta. Tai no NIIN KAUAN KU SE NÄYTTÄÄ KESTÄVÄN. Sitten pelastuskoira-asiat. Pyritään alkeiskurssille ja siitä mahdollisesti sit jatkokurssille ja ryhmään, ainakin mun mielestä siinä on ainesta. Rally-Tokossa jatketaan kisaamista sit taas toukokuussa ja Tokoon ajattelin mennä kokeileen AVO:n huhtikuussa. Siitä enempää ykköstuloksen jälkeen en tule jatkamaan. Ei vaan yksinkertasesti houkuta pidemmälle.

Sitten vielä loppukevennys: WOOOL oli mukana aksa treeneissä eilen!! :'D Mutta häään oli wallaan mainio tapaus :) Kehuttiin fiksuksi ja potentiaaliseksi. Tehtiin vaan siiveikkeitä (ilman rimoja) ja putkia. Hitsi se luutuma. Mut on meillä putkiralli suunnitelmissa :3 heheee...


:'( Mä en kestäis ilman tätä katsetta.

Tämä kuva... Tämän kuvan ottaminen... Hyyrrr...

Ilmeet 5/5

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)