keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

kuvapostaus: Mortti

Ei mitään yksityisyyttä??


Mun häntä liikkuu 0.0


Tiesittekö,että kissat läähättää?


mun kaulahuivi parka...


mä oon tääl sun sängyn alla..haa


mä siis ihan just hyppään tästä


täältä tullaan <3


mä oon sillee jo aika korkeella


kenguruu :)


älä häiritse nukkuvaa kissaa

liian suloinen ja sillai <3

leikkikuvat ei ikinä heilahda :D


ja  tämän kuva oton jälkeen takaisin tulivat vain valjaat

joskus mä oon vielä yhtä iso poika,kun Hupu!

Me ollaan vähän pihalla


Terve Aku, ei vaan siis Mortti!

Nukkuksää Hupu? :)


Pojat nukkumas <3


Automatka..

1 kommentti:

  1. Ihana Mortti! :3 Mutta noi valjaat on iha hirrrrveen isot :D:D Kyllä se siitä viel kasvaa.
    Mei kissa läähättää aina ku tulee ulkoilust

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)