lauantai 8. joulukuuta 2012

Match show Sääksjärvi 6.12.2012

Sorry, kun postaus tulee  vähän myöhässä...On ollut vähän sotkuja koulu rintamalla ;)
Mutta eiköhän mennä vaan suoraan asiaan...

Lähdimme kotoa jo klo: 9.25, koska ilmot alkaisivat jo 10.00. Matkalla haimme Iitun ja otimme myös Julian ja Kiaran matkaan. Mukana oli myös Lotta isän naisystävän tytär. Kun saavuimme paikan päälle (navigaattori on hieno keksintö) niin ilmot olivat jo käynnissä. Ei muuta, kun auto parkkiin ja halliin. Nämä oli tosiaan Iitun ekat sisämätsärit. Iitu kuitenkin käyttäytyi upeasti niin kuin aina. Ilmotimme Iitun x-rotusiin ja JH:seen. Iskä maksoi siinä samalla myös Kiaran isoihin pentuihin. No siinä oli sitten aikaa, kun kehät alkaisivat vasta 11.00, mutta sitten minä äkkäsin myynti kojun. Pahaa aavistamaton isäni saurasi perässä. No löysin sieltä sitten Iitulle ja Iitun omistajalle molemmille ihanat lahjat. Ja ostin luu piparkakkumuotinkin. Noihin kaikkiin meni vain 20e... x) Sitten löysin karanteenin ja NAM... Sitten vaan treenailemaan... Näytin Lotalle kaikki mitä sen pitää osata ja niillä alussa vähän Iitun kanssa hiersi, mutta siitä se lähti sujumaan. Minäkin vielä vähän lämmittelin. No sitten kehät alko ja lapsi ja koiran jälkeen oli mun ja iitun vuoro loistaa. Seropeissa oli peräti kaksi osallitujaa... Iitu ja petsien Jesse. No molemmat meni tosi nätisti, mutta ratkaisu oli, että Iiitu oli toinen, koska ylimääräinen näkyi hitusen liikkeessä.. Voi Iitu. Sitten oli aikaa, koska JH olisi vasta ihan vikana ennen BIS kehää. Kiara meni siinä välissä. Se sai sinisen nauhan ja nauha kehässä ei sijoittunut. Kiara hilseili aivan älyttömästi. No kun lopulta koitti JH niin minä stressasin Lotan ja Iitun puolesta, mutta niillä meni oikin hyvin. Se oli kyllä pisin JH minkä mä olen nähnyt, mutta lopulta Iitu ja Lotta ei sijoittunut. Ne sai arvostelu lomakkeen ja siitä päätellen myös tuomarin mielestä niillä meni hyvin, mutta tämä tuomari suosi pikkukoiria... Sitten lähdettiin. Iskä otti vielä muffinsseja mukaan. Mutta mulla oli kourassa iitun voittama iso pokaali ja punainen ruusuke, jossa lukeeTamsK ry, sekä pieni suklaa joulupukki, jonka annoin Lotalle. Onnistuneet mätsit.
Mun mielestä kuvaa match showta hyvin^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)