perjantai 15. toukokuuta 2015

Treenirintaman ja tulevaisuuden päivityksiä

Tässä toukokuun ajan oon pohdiskellut vaikka ja mitä! Blogin päivittelyn harvuus johtunut tosiaan siitä mitä kuulee päivittäin, haluaako sellaisille ihmisille näyttää elämäänsä? Jaa´a pohdinnan paikka...

Nykyisen hyvän ystäväni ja lainakoiran omistajani avustuksella tajusin, että Appkin on vain yksi koira. Yksi koira ei kykene kaikkeen ja vielä vähän yli. Päivästä loppuu tunnit kesken ja jos oikeasti haluat saavuttaa jotain panostat siihen, et vähän kaikkeen. Näillä ajatuksilla ratkaisin tällä hetkellä Appille kolme lajia, jotka ovat myös samalla mulle kolme rakkainta lajia mulle, ja näitä nyt tullaan tässä blogissa toistaiseksi seurailemaan.

Ensinmäisenä on paimennus, missä toivon että saavutamme kisavalmiuden ja kisaamme molempien taitojen sallittavissa rajoissa. Lisäksi tavoitteena on ottaa joku kesä (jos ei jo ensi kesäksi) omat kesälampaat. Se oli suunnitelmissa ennen Appia ja nyt oman myyräni kanssa vielä kivempi suunnitelmat. Tulevaisuudessa joko työt lammastilalla tai se oma tila, mutta siihen on vielä niin kauan aikaa. Tällä hetkellä näen realistisena tavoitteena, että tuosta tulee paimenkoira mulle.


Toisena on itselle rakkaaksi lajiksi tullut pelastuskoiratoiminta eli peko. Koutsien mukaan tirrissä on potentiaalia enkä määkään ihan toivoton ole, joten hope so... Näen realistisena tavotteena näiltä näkymin sen hälyryhmän, mihin ainakin itse tähtään. Olen kiinnostunut myös itse kouluttautumaan, vielä kun löytäisi rahaakin jostain ;)


Kolmantena sitten valjakkourheilu jota pentu pääsee syksyllä alottelemaan! Nopeus ei ainakaan tuu este olemaan ;) Oon ite niin super innoissani mun nopsakäpälän kanssa tästä harrastuksesta. Vetomotivaation en usko olevan ongelma ja juotto tälle onkin jo tuttua. :) Saas nähä! 


Tähän lajiin oonki nyt sit oikeen panostanu sponsoreita haalimalla ja meninpä tuhlaamaan sitten täydelliseen pyörään;

Tämä kaunokainen kotiutuu mulle huomenna :* Se oli rakkautta ensi silmäyksellä... Adapteri tulee vähän perästä ja ajolasit pistän tilaukseen heti ny. Köyhä, mutta onnellinen!

2 kommenttia:

  1. Teille ois haaste(:

    http://shetlandia.blogspot.fi/2015/05/haastetta-jalleen.html

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla et valjakkourheilu on päässyt top kolmoseen <3 App on kyllä just semmosta juoksija koira tyyppiä (siitä päätellen miten painoi meneen Jämillä ;) )

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)