lauantai 23. toukokuuta 2015

Summer bucket list ja plääningejä

Nyt olis aika kertoo vähän, mitä on tulossa kesän aikana tänne blogin puolelle. Samalla itselle vähän muistiin, että muistan blogata asioista ja summer bucket listinkin kokosin!

Toukokuussa on vielä luvassa perus treenien lisäksi yksi paimennus Sabinalla, mistä tulossa video! Ihana hovikuvaajani Linda on suostunut tekemään paimennus videon, Sabina pyörittää pakkaa ja mä yritän pysyä mukana menossa. ;)

1.6-13.6 on luvassa mun rippikoulu, mihin App tulee mukaan...

14.-17.6 mennään mun puolisiskolle Millalle Auraan, jossa App pääsee William Halinin hakuryhmään pyörähtään sunnuntaina 14.6 ja Hilskan Kaisalle paimeneen tiistaina 16.6!

6.-13.7 on luvassa viikon reissu lentämällä Ruotsiin Appin kasvattajalle! Siellä paimennetaan, pentutreffataan jajaja saas nähä mitä kaikkee.

Muutoin mun/meidän kesä koostuu isosena olemisesta maastotallilla, omasta ratsastusleiristä, uimisesta, BH:seen tähtäävästä tottistelusta,paimennuksesta, pekoilusta ja mökillä rennosti ottamisesta. Ellei jollain oo kesätöitä mulle tarjolla, viestii tuleen vaa!

 

 "häntä ei kiinnosta sun vitsis

 ainoo mikä motivoi on bitches

 hän on legenda, el clássico

 mies nimeltään Macho Fantastico"

Spekti - Macho Fantastico feat. Tasis 

 

Summer bucket list 2015;






5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että missäs tällainen mahdollisuus järjestetään? Ihan törkeen upeeta, miksei kukaan kertonu sitä mulle sillon, kun itellä oli ripari >:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hervannan seurakunnan kaupunkiriparilla onnistuu mikä vaan ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)