tiistai 24. helmikuuta 2015

RT ja tottis App 17vkoa!

Oon nyt mietiskellyt, että mitä Appin kanssa rupeis tekemään vähän tavoitteellisemmin, koska huomasin että tää mun tyyli... opetan yhden asian ja siirryn seuraavan (+vahvistetaan jo opittua) ei oikeen pidemmälle ajateltuna toimi. Mitä mä nyt teen ku ollaan tehty jo kaikki, mitä ton kanssa voi ja mihin mun mielikuvitus riittää (se osaa kurkistaa mun sängyn tikapuiden välistä jne.)? Niimpä päätin, että vuoden päähän otetaan tavoitteksi TOKO:n ALO-koe. Nyt ruvetaan siis tekemään niitä liikkeitä rauhassa ja pikku hiljaa. Lisäksi päätin, että voisi olla hauska panostaa nyt myös Rallyyn. Itselle kyltit ovat tutut jo parin vuoden takaa ja noissa liikkeissä ei varsinaisesti ole mitään vaikeaa (App pääsisi varmasti nyt jo läpi niillä avuilla, mitä ALO:ssa on käytettävissä), mutta seuraamiseen aletaan panostaa nyt ihan uudella tavalla. Uudella tekniikalla tulosta on syntynyt ja kahdissa treeneissä... amazing... Ja tämän vastapainoksi ollaan harjoteltu kaikkia turhia ja hyödyllisiä temppuja, mistä sain päähäni taas ne.... koiratanssit... Ne nyt vain vaivaa mua syvästi. Jotenka aattelin, että voisin kerrankin suunnitella kunnollisen koreografian ja harjotella sen täydelliseksi itse, jonka jälkeen lähtisin ketjuttamaan sitä Appille (eli mun vauhdilla joskus toukokuussa...) Tottikset ryhmässä meillä alkaa huhtikuusta. Odotan innolla. Tässä nyt tekemisestä videoita;

Seuruu eilen ja seuruu tänään;

Noudot, joissa kamera ei ihan pysyny messissä;

RT;

Ja älkää välittäkö liitteiden nimestä "RTK"... meni vähän lyhenteet sekasin..heh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)