torstai 31. tammikuuta 2013

Okei, okei en kestä... =)

Juu... olen heikko ihminen ja niinpä en pystynyt olla vastaamatta saamiini kysymyksiin... elikkäs kun kysymyksiä tulee vastaan niihin aika pian :) Mut joo vastaan...


Miten/mitä kautta innostuit koirista?
 
-No olen aina pitänyt eläimistä ja kun synnyin perheessäme oli Viki ja lähipiiri täynnä koiria jotka olivat meillä vähän väliä hoidossa. Äidin kautta pienestä pitäen olen ollut koiraihminen henkeen ja vereen. Iskän puolelta on myös vähän koirahenkisyyttä tullut... =)
 
 
Paljonko sulla on kavereita?
 
-Mulla ei ole ollenkaan kavereita pelkkiä vihamiehiä+Brutus (julia),Henna ja Milla. Koirat/eläimet on aina ollu mulle paljon läheisimpiä, kun ihmiset. Esimerkiksi pystyn "puhumaan" koirien kanssa paljon helpommin kun esim. vanhempieni ja muutenkin olen luontevammin eläinten kanssa.
 
 
Sullahan on hoitokoiria, niin mitä kautta "sait" ne ?

-Jep, tällä hetkellä hoidan vain yhtä pentua, mutta tuttujen koiria on silloin tällöin hoidossa tai olen hoitamassa niitä. Mutta yhteensä on ollut yli 15 hoitokoiraa. Ja ihan kadulta kysymyllä "tarvitseeko tämä ulkoiluttajaa/hoitajaa", kaverin kautta ja toki Dogiasta.
 
 
Miten "kestät" olla "koirattomana"?
 
-En kestäkkään! Hirveä pentukuume, mutta onneksi tuo Wilma vähän helpottaa silti aina jonkun pennun nähdessä pääsee syvä pitkä huokaus.. :D
 
 
 

Tykkäätkö koulusta? Lempiaine?
 
-Vihaan koulua näin yksinkertaisesti sanottuna. =) Lempiainetta ei ole, mutta siedettävin aine on kuvis?
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)