tiistai 15. tammikuuta 2013

Mitä mä teen???

No niin... Mä olen vähän tutkinut, että mihin kummaan lähden opiskelemaan vuonna 2016? No olen muutaman mukavan paikan löytänytkin! Jos eläintenhoitajaksi halajaa suosittelen käymään tuolla sivulla!-> http://www.mol.fi/avo/koulutus/pt-maatalous.htm

Itselleni olen valinnut sieltä ne mistä eniten tykkään... Haun DEMO lomakkeen voi täyttää täällä-> https://www.haenyt.fi/haenyt/hakemus

Kuten varmaan huomaatte siinä on viisi paikkaa, jotka voi täyttää itse olen valinnut nämä viisi+ perustelut....


1.Kannuksen maaseutuopisto
->kennellinja

-Joka parillinen vuosi kaksoistukinto (lukio ja amis) (2016...)
-projektikoira toiminta
-koulutus, josta apua valitsemassani ammatissa ja eteenpäin pyrkimisessä (lisäopinnot)

2.Kokemäen maaseutuopisto
->eläintenhoitaja

-Mahdollisuus käydä kaksoistutukinto (lukio ja amis)
-projekstikoira toiminta
-koulutus, josta apua valitsemassani ammatissa ja eteenpäin pyrkimisessa (lisäopinnot)

3.Ahlmann
->eläintenhoitaja

-mahdollisuus käydä kaksois tutkinto
-joustavaa valintaa
-lähellä (ehkä liiankin?)

4.Hyria,Hyvinkää
->eläintenhoitaja

-mahdollisuuskäydä kaksoistutkinto (lukio ja amis)
-koulutus, josta apua valitsemassani ammatissa ja eteenpäinpyrkimisessä (lisäopinnot)

5.Keudan ammattiopisto
->eläintenhoitaja

-mahdollisuuskäydä kaksoistutkinto (lukio ja amis)
-koulutus, josta apua valitsemassani ammatissa ja eteenpäinpyrkimisessä (lisäopinnot)


Semmosta mä sit oon mietiskelly ja pientä lisäystä kalenteriini....

HYVÄNTEKEVÄISYYS MATCH SHOW! 3.2 ft.Iitu
//www.koirat.com/tapahtumat/hyvantekevaisyys_match_show_22448


Sitten on myös liuta noita tassuparin match showta joihin en vielä oikein tiedä, että viitsiikö lähteä ilmapiirin takia :(

Tokoakin olisi tulossa! Kannuksessa ja Kokemäellä! Eli kummassakin mihin HALUAN opiskelemaan!!! Löytyvät molemmat ihan tuolta koirat.comista!

8 kommenttia:

  1. Noh noh. :D Eihän sitä nyt vielä tarvii päättää minne haet/lähet yläasteen jälkeen. Mieli kerkee muuttumaan vielä monet kerrat, niinkuin varmasti kaikilla jotka 12-vuotiaina rupee opiskelua miettimään. :) Toki on hyvä suunnitella, mutta ei kannata stressata tai miettiä päätään puhki semmosen takia. Kyllä kolmen vuoden päästä sitten ehtii. ;)

    VastaaPoista
  2. PS. Päätin lähes saman asian itselleni nyt just hetki sitten :D

    VastaaPoista
  3. Huoh... oot nyt tainnut ymmärtää (vähän) väärin :,) itse en juuri ennen mietiskellyt mihin lähden opiskelemaan.... kunnes SINÄ rupesit niistä höpisemään (kannus) sulle näyttää jostain syystä olevan hirvee ongelma kun MINÄ semmosta mietin? Enkä mä asiaa stressaa :D mitä nyt toivon,suunnittelen ja mietin. Itsekkin sitten varmaan 12-vuotiaana tajuat että kai sitä saa suunnitella niin kuin tuolla itsekkin kirjoitit ;) en ymmärrä kommenttisi pointtia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *syvä huokaus*

      Ensinnäkin, anteeksi nyt taas kun ymmärsit asiani väärin... Missä välissä sanoin että se on täysin väärin ja katastrofaalista että sinä suunnittelet opiskeluja, ja että se muka haittaisi mua? Ihan juuri tämän takia yritin kirjoittaa kommentin asiallisesti ja selvästi että tajuaisivat pointin etkö ota kaikkea niin henkilökohtaisesti ja käännä mua vastaan/tee syntipukkia...

      Poista
    2. Ja et yhtään stressaa tai mieti päätä puhki... Joopa, otsikko "Mitä mä teen???" antaa vähän eri kuvan. :D Ja anteeksi nyt ihan saman tien jos taas sanoin jotain väärin... :P Taidan jättää kommentoinnin niille keiden mielipiteitä pystyt käsittelemään, etkä heti ala syyllistämään. Sori nyt vaan... Mielestäni kirjoitin kommenttini ihannpositiivisessa mielessä jossa annoin vinkin, mutta eei, jonkun on heti pakko vetää siitäkin herne nenään. C'mon!

      Poista
  4. No mikä kumma se pointti sitten oli? Mä olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että sä ymmärrät mun kirjoituksia väärin... mut joo selvitetään taas kerran hymyssä suin vähän ei niin älykkäillekkin ihmisille että. Postauksen tarkoitus oli se että mä pääsen purkamaan ajatuksiani johonkin ei suinkaan se että sä voit tänne tulla valitttamaan että stressaan, mistä? Mä en tosiaan ymmärrä mitä stressattavaa mulla.muka olisi? Otsikko mitä mä teen tarkoitti tassuparin järjestämiä match shwoita. Mutta joo ehkä on vaan parempi että annat olla jos.sitä pointtiasi et saa sanottua... mä olen kyllä valmis oikaisemaan jos jonkun asian olet ymmärtänyt väärin ei tarvi alkaa vittuileen^ kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielestäni ensinmäisessä kommentissasi ei juuri ollut järkeä. Ristiriidasa kaiken sen muun sanomasi kanssa ;) Ainakin minä saan siitä sellaisen kuvan että joku aikuinen on lähtenyt neuvomaan minua päiväselvissä asioissa vaikka todellisuudessa vinkkejä minulle kirjoittelee kaverini joka on ollut kyllä aivan eilinjoilla kun kommentti kertoo...mutta joo mä en ainakaan anna sun pilata intoani tähän. :D

      Poista
    2. Juurikin näin. Tätä justiinsa tarkotin. Minä taas olen tehn väärin ja MINÄ ymmärrän sun kirjoitukset väärin... Joo tota. :D Olen ihan hiljaa mielummin, kun et edes yritä selvästikään ymmärtää pointtiani. Selaappas kommentit ja mieti kaks kertaa kuka rupes hankalaks. (Ai niin, sehän olin TOTTAKAI minä, kukas muukaan se voisi olla)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)