perjantai 18. tammikuuta 2013

kaiken minä vanhana ihmisenä olen kokenut?

No nyt on päässyt käymään niin kurja juttu, että iitulle on tullut kohduntulehdus... tänään neito leikataan ja jos kaikki menee hyvin niin 2vko pitäisi sen tulla kuntoon. toivotaan parasta!


Mut on käännytetty? olin jo niin vakaasti päättänyt että mun seuraava koira on sakemanni, mutta "kaverin"  kanssa löydettiin mulle täydellinen pentue! bordercollie kyllä vastaa paremmin mun tarpeitani ja sitä mitä koiralta odotan. ne on myös monipuolisempia, kun sakut. mutta kyllä mä vielä sakemannin joskus aipn ottaa :D voi voi kuulette tästä pentueesta lisää jos saan äitin suostumuksen ;) katotaa... kiitos julialle kaikesta ahkerasta käännytystyöstä!

1 kommentti:

  1. Ollaan äitin kanssa nyt sillai sovittu että 8lk-9lk ruvetaan pentua kattoon :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)