tiistai 8. huhtikuuta 2014

Haaste!

Tästä Kaislin ja poikien blogiin!

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää täydentää 11 haastajan aloittamaa lausetta.
3. Haastetun pitää keksiä 11 lauseen alkua uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.

11 asiaa minusta:

1.Olen erittäin päättäväinen ihminen. Jos jotain päätän-sen myös teen.

2.Pystyn muodostamaan mielipiteeni kaikesta, myös asioista mistä en todellisuudessa tiedä mitään. Seison myös täysillä ja viimoseen asti sen takana.

3.En ikinä mieti mitä muut ajattelevat vaan painan täysillä menemään, siksi minua varmaan pidetäänkin outona?

4.Usein teen luulen paremmin, kuin tiedän. Uskon silti aina tekeväni oikein.

5.Olen todella itsekeskeinen, itserakas ja omia etuja ajava, mutta pistän AINA eläimen hyvinvoinnin ja onnelisuuden etusijalle.

6.Tosi paikan tullen olen mielestäni hyvä ystävä, muuten ystäväni tuntevat olevansa aika arvottomia, koska aikani ei riitä heille...

7.Olen aina ollut erittäin itsenäinen ja oman tieni kulkija, koska pienestä pitäen veljeni on tarvinnut erityishuomiota, kun taas minä olen aina tyytynyt siihen mitä olen saanut.

8.Minulla on pakko mielle olla kaikessa aina PARAS ja vähän yli, teen kuitenkin aina vähän sinnepäin paitsi asioissa, joilla minulle on suuri merkitys, tällöin olen järkky perfektionisti.

9.En ole erityisen luova ihminen vaan vahvuuteni on aina ollut koordinointi. Parhaimmilla olenkin johtaja roolissa, kun saan kontroloida ja määrätä.

10.Uskon kaikella olevan tarkoitus ja uskon kohtaloon.

11.En mielestäni usko jumalaan enkä oikeastaan muihin uskontoihin, menen sen osalta sen mukana, kuin oma perhe. Uskonto ei ole ikinä ollut erityisessä arvossa minulle.

Jatka 11 lausetta...

1. Olen väsyneenä..erittäin kiukkuinen, enkä jaksa pienintäkään ärsyttämistä. Toisaalta olen myös hupihauska, koska en ajattele kovin selkeästi ja lähden kaikkeen tyhmään mukaan.

2. Haluaisin vanhana...istuskella kiikkustuolissa uskollisten harmaantuneiden bordercollieideni ympäröimänä. Tietäen, että kaikki jää hyvin kun lähden.

3. Mielessäni usein..ajattelen elämääni. Rodoa, Kaislia ja kavereitani. Tulevaisuuttani. 
Menneisyyttäni. Sitä, että olen ajattelija...

4. Olen taitava...järjestämään itselleni ja lähipiirilleni tekemistä ja kiirettä. Olen ikiliikkuja enkä halua pysähtyä paikalleni enkä halua muidenkaan pysähtyvän. Pidän yllä koko rumbaa!

5. Puhun mielelläni...erityisesti Kaislin kanssa, hänen seurassa on aina ymmärretty ja hyväksytty olo. Sellainen, että Kaislia oikeasti kiinnostaa. Lisäksi kuuntelen aina innoissani hönen vastauksiin aiheesta ja sen ohi. <3

6. Mielestäni olen oikeassa, kun...puhun yleisesti mistään. Olen mielestäni aina oikeassa ja lähipiirini on jatkuvasti ristiriidassa asian kanssa.

7. Netissä yleensä...olen facebookissa ja yritän pysyä tasalla tapahtumista, sekä kertoa niistä teille ja katsoa kaikki pakolliset ohjelmat katsomosta.

8. Pidän ihmisistä, koska...joiltain heistä voi oppia ja ottaa mallia.
9. En pidä ihmisistä, koska...he kaikki omistavat jonkun ärsyttävän luonteen piirteen jota en vain kerta kaikkiaan siedä. (Juu olen itse täydellinen..)

10. Ajattelen raamatusta, että...tuskin mikään on totta. Jollain on ollut vain vilkas mielikuvitus rehellisesti sanottuna. En silti halveksu uskovaisia-ihan sama mihin kukakin uskoon kuhan eivät mulle sitä tuputa.

11. Mielestäni lapsuudessa kuuluisi...mennä ja elää ilman murheita ja paineita. Oppia ja tutkia, sekä oivaltaa.

Haastetuiden 11 lauseen alkua:

1.Jos saisin kolme toivomusta...
2.Jos saisin valita parhaan kuvani se olisi...
3.Parhain muistoni on...
4.Jos olisin saanut valita toisin...
5.Edessäni on vielä...
6.Elämässäni parasta on...
7.Takanani on...
8.Katson mielelläni...
9.Matkustaisin mielelläni...
10.Elämäni suurin kysymys on...
11.Suurin unelmani on...

Haastan heidät:



Kaikenkarvaiset

Mindi ja Magie

Paimenlauma

Linda ja Marley

VASTAKARVAAN!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)