tiistai 18. helmikuuta 2014

Ja toinen haaste!

Haasteen meille heitti Elämää pumien kanssa! (Senni, Della, Hempukka)

Säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.


11 asiaa itsestäni:

1. Toivoisin, että jatkosskin kun ihmiset ostavat mulle synttäri/joululahjoja niin jos ette keksi mitään LAHJAKORTTEJÄ, KIITOS.
2. En ymmärrä miksi Kalinka-jogurteissa on kaksi vaihtoehtoa TOP (hillopäällä) ja PERINTEINEN (hillopohjalla)
3. Minulla on tänään matikankoe, joten sen saavuttua voi olla että mulla ei oo mitään kirjoitettavaa enään :(
4. Pistän bortsulleni islantilaisen nimen :D
5. Niin ja laiska ja saamaton myös...
6. Tajusin tätä tehdessäni, että oon todella tylsä ja yksinkertainen.
5. Aloitin tekemään tästä kohdasta 11, jotta jaksaisin tehdä kaikki loppuun asti. Heikolta näyttää.
8. Haluan kipeästi sen oman koiran!! :3
9. Tajusin valokuva-albumeita selailessa, että joulu tosiaan tulee, joka vuosi, mutta pukki muuttuu aina vuoden aikana! :0
10. Olen ehkä yksi maailman pahimmista materialisteistä... Hihi (:
11. Olen löytänyt shoppailu intoni uudestaan! Sis. Vaatteisiin :D

Kysymykset:

1. Kumman ottaisit itsellesi mieluummin, terrierin vai vinttikoiran?
-Terrierin

2. Oletko käyttänyt koirasi/koiriesi koulutuksessa naksutinta?
-Rodon kanssa kyllä, koska Kaisla käyttää. Muiden kanssa en.

3. Mitä ruokaa koirasi syö(vät)?
-Hmm... Nyt ei muisti mieleen mitä "koirani" Roiroi pistelee poskeen...

4. Mitä mieltä olet koirien maahantuonnista?
-Musta se on tarpeetonta. Kyllä sitä pelastettavaa Suomestakin löytyy.

5. Koska viimeksi olet opettanut koirallesi/koirillesi uuden tempun? Mikä se oli?
-Rodo oppi peruuttamaan joskus vähän aika sitten :D

6. Kuinka monta tuntia/kilometriä koirasi liikkuvat päivittäin? (Rehellisesti!)
-Ainakin 10km? Korjaa Kaisla jos oon väärässä!

7. Minkä rotuista koiraa et ikinä voisi ottaa itsellesi, miksi?
-Mitään molossityyppistä... Hyh
8. Minkä rotuinen tulee olemaan seuraava mahdollinen koirasi?
-Bordercollie
9. Voisitko harkita koirallesi/koirillesi jotain uutta harrastusta?
-Oon mä frisbeetä miettiny ;)

10. Koska viimeksi hermostuit koirallesi/koirilllesi, miksi?
-2vkoa sitten lauantaina, kun se meinasi haukata läski mamma hiiren poskeensa... :)

11. Haluaisitko joskus ryhtyä kasvattajaksi?
-Kyllä!

Kiitos kaikille en (taaskaan) haasta ketään! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)