sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Haaste!

Haaste

Saimme haasteen  Cehvi ja kamuliblogilta. Kiitos heille siitä!

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.

11 faktaa minusta!
1. Olen todella itseppäinen ja jäärä.
2. Haluan kaiken menevän aina juuri niin, kuin olen mielessäni suunnitellut.
3. En siedä pomottelua muilta, kun arvostamiltani henkilöiltä.
4. Omistan todella lyhyen pinnan ja alan helposti hosua.
5. Olen _erittäin_ suojelevainen rakkaitani kohtaan.
6. Olisin ihan hukassa ilman puoli-siskoani Millaa <3
7. Olen todella sotkuinen ihminen, koirakarvathan on vaan kotosia ;)
8. Olen pohjimmiltani ikuinen optimisti ja suuntaan katseeni aina tulevaan.
9. Olen aina pärjännyt koulussa.
10. Olen todella avoin, ulospäin suuntautunut ja sosiaalinen.
11. Rakastan olla asemassa, jossa saan hallita ja kontrolloida muiden tekemisiä. :D (pelottavaa)

Kysymykset:

1.Kärsiikö kukkarosi anoreksiasta eläinkaupoissa?
-Haha, en pääse edes eläinkauppaan asti kukkaron kanssa, joka ei sairastaisi anoreksiaa :D

2. Onko koiria liikaa maailmassa?
-Hmm... Onhan sitä ylitarjontaan havaittavissa!

3. Onko koirillasi lupa nukkua sängyssä tai sohvilla?
-Tarviinhan mä lämmikkeen ;)

4. Harrastatko koiraisi/koiriesi kanssa tavoitteellisesti kisoihin tähdäten?
-Kyllä. Mun mielestä täytyy aina olla tavoitteita, ainakin itseä ne motivoi.

5. Kadutko koirallesi/koirillesi antamaa nimeä?
-Pelkään aina tulevani katumaan. ;)

6. Koirasi/koiriesi luonne muutamalla sanalla?
-"koirani" Rodo on TÄYDELLINEN. kiitos :D

7. Liittyykö nykyisen koirasi/koiriesi tuloon jokin koskettava tarina, miksi ne ovat päätyneet juuri
 sinulle?
-Iitun kuolemalla oli suuri merkitys Rodon päätymistä mun käsiini. (:

8. Pidätkö kasvattajan mielipiteitä pentua valittaessa tärkeänä?
-Tietenkin. Hän tuntee yleensä emän parhaiten ja hän on henkilö, joka pentujen kanssa on ja seuraa läheltä
 niiden kehitystä.

9. Annatko lenkillä kaikkien tulla silittämään koiraasi tai päästätkö muita koiria nuuskimaan koiraasi?
-Meillä ei tätä ongelmaa ole, koska KUKAAN terve järkinen ei tuo wifiään mun hurrrjaan hauvan lähelle
. :D

10. Mikä koirarotu mielestäsi on kaikkein terveimmän ulkonäön ja terveyden omistama rotu?-
Bordercollie <3

11. Pidätkö koiran luustokuvia tärkeänä?
-Tietenkin, niillä saa kuvan koiran terveydestä. :)






2 kommenttia:

  1. Et pärjäiskään :') ja hah sinä, koulussa, hyvin pärjännyt?! PAH sanon minä :D

    VastaaPoista
  2. Teidät on haastettu! :D

    http://pikkupumi.blogspot.fi/2014/02/meidat-on-haastettu.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)