sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Suunnitelmia alkuvuodelle ja blogille

Musta ei oo taas vähään aikaan kuulunut. Tai siis normaalille 1/vko blogille tää olis ihan normaali, mutta te ootte kuitenkin tottunut saamaan sitä tekstiä tiuhaan tahtiin. :D Mutta lomalla se on aina tällästä! ;) Mun elämäni rakkauskin on maalla jajaja okei, aiheeseen?

Tänään olis mätsärit Hempukka-pumin kanssa. Treeneissä (2.1) meni loistavasti. Uskokaa tai älkää, mutta mä rupeen pikku hiljaa uskomaan mun ja Hempan suhteen syvenemiseen... Tai sit vaan namien voimaan. :') Senninkin osallistuu pikkupummi Dellan kanssa niin eipä jää ainakaan yrityksestä kiinni meidän BIS1 palkinto! ;) Siitä raapustelen teille tänään (toivottavasti) kera kuvien ;)

Tyhmän rohkeana ilmosin eilen Rodon ja mut 22.2 järjestettäviin koiratanssi kisoihin. Suunnittelin LOISTAVAN koreografian ja löysin musiikin, nyt tämä kaikki pitää enään pistää käytäntöön! Meidän tavoite näistä kisoista (HTM ALO) on ihan puhtaasti KM :) Mä uskon sen olevan aika helppoa, kun Rodo itse nauttii kyseisestä lajista kovasti ja mäkin oon luonnollinen esintyyjä. Ainut mikä mieltä vielä mietityttää on pukuvalinta... Tai siis kyllä mä ittelle jo tiedä, mutta täytyyhän Roillekin nyt jotain tilpehööriä tunkea ;)

Pitää ottaa itteään niskasta kiinni, koska meidän Toko ei oo edistynyt YHTÄÄN ja sinne AVO:n täytyisi mennä, ehkä sitten huhtikuussa? Aksaan ilmosin tonne 11.1 AGI-radalla toivoen, että tauko on antanut ajatuksen kepeistä vähän kypsyä. Jos kerettäis vielä reenaileen ennen sitä... Rally:ssa ei oikeestaan oo mitään tekemistä, kun ensi kerralla vasta virallistumisen jälkeen ja palauttaa mieleen vähän huhtikuussa liikkeitä.

Tästä päästäänkin aivaimeen!! Saan sen keskiviikkona :3 mulla on jo kaikki tunnukset, että sit voin muuttaa sinne asumaan <3 Nia:n kanssa reenailemaan voisi mennä tällä vko:lla, mutta ensisijaisesti Rodo ja sen reenaus on etusijalla. Meillä on kuitenkin startattava heti kunnolla alkuvuodesta! ;)

Sitten viimeiseen, mutta ehkä tärkeimpään. Mun hiihtoloma suunnitelmat on edistyneet. Eli meen näillä näkymin taas Soilelle ja otan Rodon mukaan! Kaisla suostui ja Soilelle käy kanssa hyvin, päiviä vaan pyöritellään vielä! :) Nään ehkä taas pitkästä aikaa mun leirikamun Lotankin!

Tänään tai huomenna yritän pistää noi kuvapostaukset ja joululahjat sitten,kun saan vielä Kaislalta :) ulkoasu muuttuu, kun kerkeen näpsiä muutaman uuden kuvan! :)

Olin viimeviikolla Millalla ja nyt viikonloppuna katsomassa mun läski-Morttia <3 big fat cat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)