keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Heippa!

Aattelin kirjoittaa nyt ihan muuten vaan jo Danasta :) Joo siis tänään on tulossa ainakin toinenkin postaus sitten mun ja Frodon treeneistä, mutta aiheeseen!

Myöhästyin ekasta bussistani joka meni Danalle, damn it :-/ No ei muuta kun seuraavalla :) Olin Danalla 16.30 ja siellä vastassa oli pomppiva 8kk pinseri-beagle mix pentu. Kaunis pinseri väritys, mutta muuten niin beaglen pentu,kun olla ja voi! Omistaja vaikutti todella asiantuntevalta ja mukavalta. Juteltiin Danasta ja musta ja se kyseli mm. mun kokemuksesta yms... Kerroin sille kaiken niin kuin kaikille muillekkin :D No se oli ainakin kiinnostunut mun asioista toisin kun moni muu jota pidän mun ystävänä ;) Jännä juttu... Me ei oikeestaan muuta, kun puhuttu ja se kerto mulle paljon Danasta, että jos joku haluu helpon pennun niin Dana on sellaselle perfect! <3 Ei oo tuhonnu juuri mitään, oppi 5kk vanhana sisäsiistiksi, tottelevainen, leikkisä ja ihana! Ainut ongelma on pieni eroahdistus, mutta mulla on Danalle vaan yks keikka ennen kesää (ainakin näillä näkymin) :) Ja se maksaa 2e/tunti palkkaa, no enään edes paljoa vaivautunut vastustelemaan, sillä tarviin rahaa! Ilmot maksaa! :) No mutta näin siis...

Voisivatko ihmiset ottaa selvää asioista ennen kuin tulevat tänne pätemään? :) Ystävällinen ehdotus...


En keksi mitään muutakaan kuvaa tähän :)


3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)