maanantai 24. syyskuuta 2012

Viikonloppuni Vantaalla...

Elikkäs joo olin viikonloppuna serkkuni luona Vantaalla. Tarkemmin Tikkurilassa. Menin sinne Junalla suoraan koulusta. Oli siinä pieni paniikki kun meinasin eka myöhästyä bussista ja sitten vielä melkein junastakin, mutta kyllä mä tikkurilan asemalle lopulta pääsin. :D No mun kummitätini haki mut sitten asemalta ja menin niille katsomaan niiden uutta ihanaa pientä kissanpentua! Sen nimi oli Hemminki Hemuli sukunimi...
Tuttujen kesken Hemmo, vaikka mun serkku sanoo sitä homoksi xD Perjantaina siis mun tätini lähti tupareihin illalla. Mä jäin sitten vahtimaan mun serkkua ja Hemmoa. =) Launtaina me vaan katteltiin elokuvia ja sellasta. Prinsessan päiväkirja 2 oli muuten yllättävän hyvä elokuva... Sunnuntaina kävin 10 kiskalla ostamassa karkkia :D Sen jälkeen junaan :-/ Takasin Tampereelle siis.. Juna oli perillä vasta vähän vajaa kuusi, että kiva. Jouduin istumaan lasten leikkipaikan edessä voi korva parkani! Mutta juu ihan mukava viikonloppu =)
en keksiny muuta kuvaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)