sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Match show tulokset...

Elikkäs joo. Kuten edellisestä postauksesta voitte lukea olin eilen ja tänään mätsäreissä rakkaan hoitokoirani Iitun kanssa. Harmittaa, kun en vielä ainakaan (uusia) kuvia voi lisätä tähän postukseen, mutta alotan. ;)

Match show Lielahti 15.9

Iitun tokat mätsärit ikinä. Ennen näitä on käyny vaan yhissä pentu mätsäreissä. Sillon tulos oli sin ei sij. No meillä taisi mennä vähän paremmin. Ensin mentiin x-rotusten kehään ja sieltä saatiin punanen nauha. Siinä venailtiin jonkun aikaan ja sit mentiin JH kehään. Siellä sitten tultiin kolmanneiksi. Saatiin ruusuke, pikkupokaali ja Royal Canin reppu, sekä repun sisällä jotain tavaroita. Sillä aikaa oli menny x-rotusten sinisten kehä ja punasten kehä sitten venaili meitä. No mentiin sitten sinne heti ja kappas tultiin pun1. Aika hyvin.... Eli BIS kehään! No sitten joskus vähän aijan päästä BIS kehään.. :D Olin kyllä niin ylpeä Iitusta, että meinasin pakahtua. En kyllä yhtään ihmettele, vaikka oisin leuhkinu ja ylpeilly Julialle.... Kukapa ei olisi ku koiran lopputulos oli: JH3 PUN1 ja BIS3??? :0 Järkyttävän hyvin meni....
Palkinnot oli...    JH=ruusuke,pikku pokaali, royal canin reppu ja jtn tavaroita repun sisällä.. lelu,luu jne...  PUN1=ruusuke,pokaali,palkinto kassi täynnä tavara pankintoja BIS3=Ruokaboksi täynnä kaiken maailman tavara palkintoja, pokaali ja ruusuke... Tyytyväisin ja paras palkinto oli kyllä se, että Iitu oli niin reipas ja sosiaalinenkin!

Match show Hakametsä 16.9

Ja nää sunnuntain mätsit sitten... No koiria oli ainakin paljon vähemmän ku Lietsussa! Ei ollu omaa luokkaa seropeille niin mentiin isoihin aikuisiin... Meillä perikehässä oli parina Poju. No Pojuhan meni oikein upeasti eikä Iitussakaan valittamista ollut, mutta mahkut meni siinä, ku Iitu pelkäs tuomaria. =( Harmi. Niinpä me saatiin sininen nauha. Sitten sinisten kehässä me yritettiin parhaamme ja hyvinhän se meni kun lopputulos oli sin2. Ei yhtä hyvin ku Lietsussa, mutta loistavasti kuitenkin. Mä olin todella tyytyväinen! Ja Iitun käytös.. Bravo!

Loppu tiivistelmä... Mä olin siis niin super tyytyväinen Iitun et meinasin kuuluttaa asiasta koko maailmalle! Mutta toisen onni on toisen suru... Kun me oltiin onnellisia toisilla tuli suru puseroon ja kateuskin taisi iskeä? No minkä mä sille voin et Iitu on paras?! Se ei ole mun vika. :D vai? Kai sitä saa olla ylpeä kullastaan? <3 Mennään kyllä toistekkin! Kaisla, Iitun omistaja oli ku seitsemännessä taivaassa, ku kuuli miten meillä meni =) No olinhan minäkin! Tän postauksen mä omistan Iitulle!

Loppuun vielä muutakin...Elikkäs me varmaankin näillä näkymin osallistutaan 29.9 järjestettäviin mätsäreihin. Ne on hakamettän hiekka kentällä. Ilmoittautuminen alkaa kello:10.00 ja kehät pyörii n. klo:11.30. Ilmoitautumis maksu 7e/koira. Seropi luokkaan mennään! Lisäteitoja: http://www.koirat.com/tapahtumat/match_show_21763    Tervetuloa haastamaan meidät!


kuva (c) Julia

2 kommenttia:

  1. Hei muuten ku luin jostai että oot agia harrastanu, nii voiks neuvoo mulle? :) Tuikun kaa pitäs kotona alotella, nii jos sais vinkkejä.

    VastaaPoista
  2. Voin tehä postauksen tietojeni mukaisesti :D...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)