maanantai 25. helmikuuta 2013

In huskysafari

Pakko heti ruveta kirjottamaan, kun haluan jakaa tän huikean kokemuksen teidän kanssa.

Kyyti haki meidät 10.40 Saariselän keskustasta. Meidät kuljetettiin kakslauttaseen missä on huskyco:n toinen ranchi... Siellä onpi 170 koiraa ja kaikki on alaskanhuskyjä, kun taas mehtäbaarin ranchilla on 70 siperianhuskyä. Nämä alaskanhuskyt oli selkeesti nopeempia... Mutta kun mentiin sinne niin jouduttiin venaamaan muita turisteja, joten minä käytin tilaisuuden hyväksi ja kuvailin sekä rapsuttelin koiria. Nämä koirat eivät selvästikkään osanneet käskyjä "istu","maahan","paikka" tai "katso"... :P No kyllä mä jotain sain =) Sitten kun kaikki lopulta saapu niin oli vuorossa ajo-opetusta joka oli englanniksi onneks ymmärrän englantia en kyllä osaa puhua sitä :( Sitten ei muuta kun rekeen uskä ajo ekaksi... mä kannustin koiria ja otin videota :) puolessa välissä vaihto ja kuka seisoi kuskin paikalla MINÄ! Oh nou... Jarrutuksessa mulla oli selvästi ongelmia mutta muuten meni ihan hyvin ja iskä sai kuvattua pari hyvää videota. Sitten vielä lopuksi pulla kahvit ja takaisin saariselälle. Mua kyllä harmittaa kuun tällä kännykällä ei pysty videoita/kuvia lisäämään... uskokaa poia kovasti oon yrittänyt! Että tämmönen safari :) Voi ne japanilaiset oli kyllä hauskoja hetkiä milloin karkas koira ja millon reki :"D
Olen jälleen yhden kokemuksen rikkampi =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)