tiistai 18. kesäkuuta 2013

Hevosleiri 2013 Aurinkolaukka

Koko hevosleirikin tulee nyt pötköön ;) Eli siis toinen leirini Soilella <3

10.6.-13 MA

Heräsin meidän asuntovaunussa Ruokkella 8.50, iskä oli lähtenyt ajaan hesaan jo joskus aikasin aamulla... Kävin syömässä aamupalaa Receptionissa,koska iskä oli jättänyt mulle 70e (: Aamupala oli 7e ja siihen kuului lautasellinen puuroa,3x karjalanpiirakkaa ja appelsiinimehua jnejne...näillä pitäisi jaksaa jonkin aikaa! Pauli (meidän vaununaapuri+rajakoirat) heitti mut Soilelle 12.25, paikalla olikin jo Lotta, joka oli mun kanssa samalla leirillä (ja samassa huoneessa) viime vuonnakin ;)

 Kun kaikki kuusi leiriläistä oli saapunut lähettiin purkaan aitauksia entiselle koululle (iso kartano tyyppinen rakennus,jossa makuuhuoneet ja keittiö) Kun oltiin saatu purettua aitaukset saatiin ruokaa :D Ruuan jälkeen leikittiin hetki ja sen jälkeen oli aika lähteä ratsastaan =) Mä hoisin ja ratsastin Odinin <3 Pääjumalan,jolla on vetopaniikki =D Odin meni kentällä, kun unelma, aina pää pystyssä ja korvat höröllä, sekä apuja kuunnellen, saatiin  laukatakkin! :) Ja sain leirihoitsuksi iki-ihanan Fleygurin <3 Lovee...mun pikku huppuheppa ;') Nopeasti meni eka päivä...

 11.6.-13 TI

Herätys 8.00 by:Soile <3 Aamupala,pesut ja pisut. Leikkejä yms hauskaa,Kauppaauto oli päivälllä ,kun taas iltapäivällä ratsastaan!Haettiin hepat laitsalta (minä Fleygurin) ja saatiin siis hoitaa hoitsut ja ratsastaa nillä omatoimisesti 1h kentällä! Kun oltiin oltu kentällä lähettiin hoitsujen kanssa maastoonkin! Fleygur toimi,kun unelma kentällä, mutta maastossa paino vähän ohjille ;) Ratsastuksen jälkeen pestiin suitset. Ja wist! Hauskaa on ollut!

12.6.-13 KE

Herätys (jälleen) 8.00 (jälleen) by:Soile. Aamujutut ja mentiin laittaa asiakkaille heppoja. Tehtiin laitsoja ja askarreltiin. Ja 15.00 5h vaellukselle, Soilen vetämänä. Mä menin Soleylla, laukattiin ja töltättiin paljon. Pidettiin vaan yks tauko. Peppu oli loppumatkasta koetuksella, ja talutettiinkin hepot loppumatkasta, sillä Hugin oli jo niin väsy,että teki töltätessä kuperkeiken, kyllä ihan kunnon kuperkeikan :D Onneksi ratsastajalle ei käynyt mitään! :) Vaellus oli super...Zzz...

13.6.-13 TO

En ees jaksa kirjottaa näitä perus aamujuttuja...laiska olen! Noo lähetiin tänään Soilen kunnon Amerikan Jeepin ja Elisa-Neisti yhdistelmän vetämänä ruotsalaisten mökille..Mä ratsastin taas Soleylla.Mökillä  pestiin satulahuopia ja istuttiin heppojen selässä, kun ne laidunsi ja sit ridattiin  takasin. Myöhemmin samana päivänä yömaastoon! <33 Ensin minä-Odin-Sanna yhdistelmä, joka ei toiminut niinpä minä-Maara-Lotta,joka oli super!Mentiin eka kentällä, jossa laukattiinkin siis ilman satulaa kaks päällä! Jonka jälkeen lähdettiin maastoon! Hauskaa oli, vaikka vähän pelotti :3

14.6.-13 PE

Viimenen päivä... Aamulla saatiin nukkua peräti 9.00! Väsynyt porukka valui aamupalalle, jonka jälkeen aamutoimet. Sitten pakkaus ja leirikasteeseen! Täytyi suorittaa sellainen rata kentällä, hevosen selässä ilman satulaa, takaperin istuen, kaverin taluttaessa :D Se oli hauskaa! Yepyep..Ihmisiä tultiin hakemaan, mutta mut vietiin 16.08 junaan, kesälahden asemalle :) Soile,Jenni ja Lotta lähti mua saattamaan =) Hyvin pääsin perille Lahteen, josta ukki ja mummi mut hakikin ja ajettiin mökille...

(Murto-osa kuvistani ;))...

Reetta 6.v x-rotu (spanieli-ajokoira mix)

Reetta tykkää stalkata ihmisiä ;)

Fleygur frá Solheimum `tanssia pumpulin päällä`

Lotta frá Espoo

Feikir ja Hugin

Maara frá Eistland

Feikir frá ?

Maara

Korppi ja tuulispää

Maara,Hugin ja Feikirin peppu

Meidän lauma (y)

Hugin frá Reykjavik

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! :)